Kyllähän tonne nyt on melkein pakko joku kunnon pakki hankkia? Eikun pulloja keräilemään...
Pakko ja pakko, olis jo pitäny hankkia mutta onkai rahat iha loppu ku ei alekoreistakaa saa mitää??
Kyllähän tonne nyt on melkein pakko joku kunnon pakki hankkia? Eikun pulloja keräilemään...
No mutta jos kerää tarpeex pulloja???Pakko ja pakko, olis jo pitäny hankkia mutta onkai rahat iha loppu ku ei alekoreistakaa saa mitää??
Kyllähän tos melkonen Jeesus saa olla jos joukkueen pistää tän TPS pelin voittaan.Nyt kolmannen erän alun perusteella hyvin epätodennäköistä että pisteet lähtisivät Vaasaan. Kun ei mistään sisään saada
Näin. Eka poikittaissyöttö kaksi metriä pieleen ja vielä taakse. Sen jälkeen korjausliike kovaa kaverille ja kiekko lavasta noin 8 metriä katsomoon. Mykistävää. Tähän loppuun vielä sopisi pätkä Benny Hill -tunnaria...Pitäisikö itkeä vai nauraa kun Gröndahl on viivamiehenä ratkaisuhetkillä :D
Minä lupaan saman, mutta laitan voita ja katkarapujuustoa omaan. Ihan vain siksi että se maistuis hyvälle, sillä rööndaali pelaa satavarmasti myös jatkossa.Sillälailla. Lupaan syödä hapankorpun ilman täytteitä jos #81 on pelaavassa kokoonpanossa seuraavassa pelissä.
Mikään ei muuttunut, kuten näet lopputuloksesta. Taas puskettiin täysillä päättömästi päätyyn ja huidottiin kiekkoa sinne sun tänne minkä ehdittiin, ilman päätä tai häntää.Ne jokka jaksoi koko pelin kattoo, niin oliko mitään positiivistä?
Lopetin itse toiseen erään, kun yv:llä ei saatu kiekkoa alueelle ja Arska päästi Nurmen iskemään kiekon reppuun.
Yksittäisenä pelaajana kehun ekan erän M. Kerästä: taklasi kunnolla, meni tilanteisiin vauhdilla ja hoiti puolustuksenkin kunniallisesti. Itse epäilin jokin aika sitten vielä tuota puolustamista, mutta oli pirteä aluksi. Loppua kohden ehkä pientä turhautumista.Ne jokka jaksoi koko pelin kattoo, niin oliko mitään positiivistä?
Lopetin itse toiseen erään, kun yv:llä ei saatu kiekkoa alueelle ja Arska päästi Nurmen iskemään kiekon reppuun.