Peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 416 608
  • 3 685

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Nyt on kotkansilmää: Paukku ja Erkki!
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Kärpät lähtenyt hakemaan maalia heti alkuun. Onneksi on vielä kestetty.

Raskaalta näyttää Sportin meno, mutta tarkasti sentään puolustettu.

E: Ja 1-0...
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Kaikki kunnia tietysti Kärppien kovalle rutiinille, mutta hiukan olen tässä ollut ihmeissäni, että missä se Sport-pelaajien oletettu ruutiini on näkynyt näissä poffeissa? Yllättävänkin aseettomalta on meno toistaiseksi näyttänyt.
 

mike owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
tepsi, hjk ja kiisto
Kaikki kunnia tietysti Kärppien kovalle rutiinille, mutta hiukan olen tässä ollut ihmeissäni, että missä se Sport-pelaajien oletettu ruutiini on näkynyt näissä poffeissa? Yllättävänkin aseettomalta on meno toistaiseksi näyttänyt.
Se on hävöksissä. Sportilta puuttuu maalintekijöitä.
 

Hiilikuitu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Kaikki kunnia tietysti Kärppien kovalle rutiinille, mutta hiukan olen tässä ollut ihmeissäni, että missä se Sport-pelaajien oletettu ruutiini on näkynyt näissä poffeissa? Yllättävänkin aseettomalta on meno toistaiseksi näyttänyt.
Tätä samaa olen miettinyt. Tuo peli näyttää enemmän hukassa olevalta junnulaumalta kuin kokeneelta liigajoukkueelta. Kauden tärkeimmät pelit käynnissä ja joukkue on ihan telineissä..
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ei vtu Lucenius.
 

rauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, VPS & HIFK
On jo aika iso ihme jos tästä kahdessa erässä noustaan. Eipä otettu sitä eilisen kolmannen erän peliä mukaan tänään.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Maaleja pitäis tehdä, mutta peli pyörinyt 20 minuuttia käytännössä omalla alueella.

Ainoa posi on se, että Rybar alkaa kylmettyä.
 

justus967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Peli menee juuri niin kuin ei pitäisi. Yhtään maalipaikkaa ei meillä ole. Toivottavasti ensi kaudella Keränen pysyy kunnossa ja pari muutakin pelimiestä vielä saataisiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös