Samaa ajattelin itsekin. Pelasi näköjään aivan liikaa tammikuussa.Alkaa Percylläkin tulemaan "väsyneen miehen"-ratkaisuja. Molemmat kiekot mennyt helpossa tilanteessa katsomoon.
Ja nyt 2-2 :(
Samaa ajattelin itsekin. Pelasi näköjään aivan liikaa tammikuussa.Alkaa Percylläkin tulemaan "väsyneen miehen"-ratkaisuja. Molemmat kiekot mennyt helpossa tilanteessa katsomoon.
Ei hyvä. Pahalta näyttää. Loppuuko kunto vai mikä on. Huolimattomuutta ja lepsuilua otteissa näkyvissä. Jaksaa... jaksaa loppuun saakka.Samaa ajattelin itsekin. Pelasi näköjään aivan liikaa tammikuussa.
Ja nyt 2-2 :(
Hieno nähdä että Pappi on pelikunnossa! Hieno voitto VaasaanYeess! NIKO HOVINEN!
No ei se kauas jäänyt tämä arvaus :D onneksi rankkarit meille tällä kertaa!Jotenkin semmonen pelko persiissä, että IFK kaventaa ylivoimalla ja tasoittaa ilman maalivahtia lopussa. Pari pinnaa lähtee stadiin rankkareilla. Sormet ristiin, että olen väärässä.
Mä olisin kyllä kehunut sitä soutuveneen tappia: DTervoselta viiltävän diplomaattinen kuitti tuomareille: "Osa (rangaistuksista) sellaisia mitä otettiin, osa sellaisia mitä ei otettu"
ei se niin suuri oo, sen ego vain! ;)Mä olisin kyllä kehunut sitä soutuveneen tappia: D
Mä olisin kyllä kehunut sitä soutuveneen tappia: D