Peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 416 790
  • 3 685

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Noo tästä se lähti alamäki taas. Viimeksi Lukko vei 3 erää niin eiköhän sama homma tänään. Veikkaus tulosvetoon että päättyy 6-3 Lukolle.

Sen verran paska maalivahti tuo Reijola että kyllä sinne 3 menee vielä vikaan erään.
 

Orion Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kyllä mä oon pettyny tähän Sportin touhuun.. miksi pitää kusta omiin muroihin? Aivan ilmaisia jäähyjä otettiin ja sitten vielä Reijola pelaa( valitwttavasti) sillä tasolla että se ei riitä pelastamaan/ auta voittamaan ottelua.
 

Golffari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Partasen ja Suorannan kampit iha järjettömiä. Toki eki riskan huitomis jäähy iha järjetön. Missa KURI?? Suoranta todella kaivaa itelle kuoppaa.
 

Kilpiliima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Jämsän ja muun johdon vaihduttua
Mikähän tossa on että noita huitomis ja kampitus jäähyjä on ruvennut tulemaan oikeen urakalla. Noillahan se onnistutaan paskomaan ottelu ku ottelu.
Peli ihan hallussa, ja sit niksnaks paskaks.
 

Winterland

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Jos olisi myös taitoa tarpeeksi niin fyysisellä pelillä saadaan yllättävän monen "huippujoukkueen" peli sekaisin kun eihän nämä nykyiset enään sellaisesta pelistä ole kuin nähneet koosteita vanhoista peleistä.
 

OsboFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
3-3 sarjakärkeä vastaan vikalla kympillä. Räikeät virheet ja jäähyt pois, niin hyvinhän nuo pelaa. Vanttajakin on tuollainen moottorisahalla veistetty hyökkääjä, syötötkin räimäisyjä jotka osuu lapaan ja kouhotus kauhea.
 

justus967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Veikkanpa, että Reijolan kanssa on tehty jatkot alkukauden nollapelien jälkeen, Hovisen kanssa ei. Tämä olisi Jämsän tyylistä. Toivottavasti olen väärässä.
jaaha..yv iskee jälleen.
 

Orion Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Tässä saatana alkaa olla jo sanaton? Voin vilpittömästi sanoa, että sisälläni kiehuu yli äyräiden. Miksi Sport?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös