Hyvää hahmottelua ja pohdintaa käyttäjältä
@Backster
Itse olen sitä mieltä, että DeSousa ehdottomasti laitaan. Se on nyt Sportissa ja aiemmin uralla huomattu, että sentterinä niitä tehoja ei vain meinaa tulla, mutta laidassa tuppaa olemaan aika pitelemätön. Talajan kanssa pelaavat hyvin yhteen ja pystyvät pelaamaan sellaista Sportin kaltaista fyysistä kiekkoa, mutta molemmilöa on käsiä hyvään kiekolliseen peliinkin. Tuossa vain ainut ongelma on ollut, että sopivaa sentteriä ei tahdo löytyä. Itse kokeilisin siinä Ainalia, sillä ainakin viime kaudella Aikku tuntui Talajan kanssa pelaavan ajoittain hyvin yhteen. Ainalia ei taideta olla edes kokeiltu siinä paikalla?
Kuirin paras kemia on ollut Erholtzin ja Vidgrenin kanssa, joten siinä voisikin olla myös yksi kokeilemisen arvoinen koostumus laittaa nuo kaikki yhteen?
Nelosessa Riskat pelaa hyvin klassista nelosketjun peliä ja siihen laidalle Vidgren sopii kyllä erinomaisesti. Siltikin ehkä laittaisin mielummin Paukun siihen, niin pääsisi Vidgren kokeilemaan kiekollisempaan rooliin.
Siinä olisi sitten kasassa kolme ketjua, mutta
sitten se huolestuttava osuus, niin meillä on Kalapudas, Erkinjuntti, Kallela, Asplund, Liuksiala tuohon päälle, jotka eivät ole löytäneet hyviä koostumuksia. EJ-Asplund välillä väläyttelee, mutta siihen tarvisi sitten jalkoja kyllä laidalle ja paljon. Joten ehkä sitten Liuksiala siihen?
Talaja-Ainali-DeSousa
EJ-Asplund-Liuksiala
Vidgren-Kuiri-Erholtz
Paukku-Riska-Riska
Sitten kun kuitenkin Markkulan,Haaralan ja Lehtimäen kanssa on sopimukset tuon lisäksi, niin kait siitä voisi sitten Kalaputaan ja Kallelan vain myydä pois... molemmat ylihintaisia, eikä roolia oikein tahdo löytyä ja peliesitykset on todella heikkoja molemmilla. Kallela nyt tosin vähän alkanut heräilemään, niin hänelle ehkä vielä soisi näytönpaikkaa, kun Erholtzikin mahdollisesti poissa jos pääsee u20 mm-kisoihin ja ainakin nyt tuolla leirillä viettää aikaa.