On hyvä myös katsoa ketä siellä on aloittamassa vastustajalla kun omissa kiekko.
Mikään ei riitä tällä hetkellä. Nyt koetellaan Pelsu-fania. Pitää koittaa ajatella positiivisesti. Aravirran viimesenä vuonna hävittiin tähän aikaan kaudesta se 11 matsia putkeen saamatta pistettäkään. Siihen verrattuna tämä nykyinen lama on vielä pientä.Ei riitä hyvä alku.
Kannattaisi tulla välillä hallille kannustamaan joukkuetta. Hyvinhän edelleenkin pelataan. Mutta nyt tulokset alkavat olla sellaisia, kuin ennakkoon odotettiin. Toivottavasti loukkaantumisista huolimatta ketsuppipullo kohta aukeaa ja uusi yllätysaalto saadaan vielä alulle. Tilanne taulukossa on vielä kohtalainen, mutta juna lähestyy takaa uhkaavasti.Pakko silti sanoa et tää joukkue on tällä hetkellä masentava. Tekis melkee mielenterveydelle hyvää ottaa taukoa koko Telia TV:stä.
Kannattais toki, jos ois meikäläisen nihkeellä opiskelijabudjetilla varaa matkustella Helsingin ja Lahden väliä. Etäfaniuden tuska.Kannattaisi tulla välillä hallille kannustamaan joukkuetta.
Samaan aikaa edellä oleva juna puksuttaa karkuun uhkaavasti.Tilanne taulukossa on vielä kohtalainen, mutta juna lähestyy takaa uhkaavasti.
Älä vaan. Naapuri Kerholla on Turunen. Ketä meillä on? Ei yhtikäs ketään. Pelkkää harmaata massaa, Zohokin on enemmän playmaker. Aattele millaset pisteet sil ois jos tuol ois joku tyyliin Rendulic laittamassa limppua sen oivalluksista sisään.Tuo joukkue kaipaa maalintekijää (Smolenak)?. Kova yritys ja tsemppi ei vaan riitä, kun illasta toiseen vastustaja tekee yhden enemmän.
Miksei me laitettu pelin tehokkainta miestä yveessä maalin eteen, Taavi olis ohjannut tarvittavan tasoituksen, kun tuntu että se oli ainoita pelaajia jolla peli luisti.
Vartiainen jäällä, kun haetaan tasoitusta ilman maalivahtia?
Ens pelistä en tiedä, mutta eilisessä pelissä mun mielestä Taavi olis pitänyt laittaa 3-erän yveessä maskimieheksi. Taavi oli mun silmissä joukkueen kuumia pelaajia ja olisi voinut tuoda yveehen tarvittavan muutoksen.Laitetaanko sit nyt ens pelissä maalille vai ei :)
Mustosen tippuminen kyllä sekoitti paljon kentän peliä. Siikonen ei vaan toiminut siinä Zohon ja Saarisen välissä. Täytyy toivoa ettei Muse ole pitkään poissa. On tosi tärkeä ukko. Vetojen laatuun voi myös kiinnittää huomiota paljon paukkui ohi. Oisi kyllä jonkun voinut laittaa muistuttamaan Hakanpäätä tuosta Musen telomisesta vaikka kait puhas olikin.Ens pelistä en tiedä, mutta eilisessä pelissä mun mielestä Taavi olis pitänyt laittaa 3-erän yveessä maskimieheksi. Taavi oli mun silmissä joukkueen kuumia pelaajia ja olisi voinut tuoda yveehen tarvittavan muutoksen.
Sinänsä surullista eilisen pelin maalintekijät oli meillä Vartiainen ja Toivola, kun taas kärpillä Osala, Kristof ja Leskinen.
Missä oli meidän tuloskenttien miehet?
Täysin normaali ja puhdas taklaus, jossa oli rutkasti epäonnea mukana. Ei noista pidä lähteä ”muistuttelemaan”, koska luultavimmin niistä kärsii vain itse jäähyjen muodossa.Oisi kyllä jonkun voinut laittaa muistuttamaan Hakanpäätä tuosta Musen telomisesta vaikka kait puhas olikin.