Viesteistäsi on käynyt selville, että olet saanut kenties kiekon päähän yhden kerran liian monesti ja olet jääkiekosta mitään ymmärtämön juntti jonka panos palstalle on lähinnä typeriä one linereita. Me muut, hieman enemmän lajista ymmärtänevät, olemme jo huomanneet, että Ganalh on täysin turha hankinta, joka ei tuo mitään lisäarvoa
Viestistäsi käy selville, että et myöskään itse osoita mitään ns. Paremmuutta Bobbyy kohtaan, sillä yrität päästä iholle menemällä henkilökohtaisuuksiin ja lokeroimalla toista ns. Tyhmemmäksi ihmiseksi "kuin me muut".
Bobbyn, kuten todella usean muunkin panos palstalle on hyvä.
Tietämystä ja ennenkaikkea näkökulmia tulee täältä jokaiselta, ketään väheksymättä ja nimenomaan nämä eri näkemykset tekevät tästä palstasta lukemisen arvoisen.
Tollanen henkilökohtaisuuksiin meneminen, toisen haukkuminen yms. tosin osoittaa vain sinun oman heikkoutesi ja mä en todellakaan allekirjoita itseäni tuohon sun muihin lajista hieman enemmän ymmärtäviin.
Mun mielestä Bobbyl on oikein hyvä näkemys lajista ja jos hänen, välillä hieman agressiivinen tapa kirjoittaa, on sulle liikaa niin laske ekaks edes kymmeneen.
Itse en Ganahlia ole pahemmin seurannut, mutta kun hänestä ei ainakaan toistaiseksi ole paskanmaku jäänyt, niin ei hän mielestäni mitään räikeitä virheitäkään ole tehnyt.
Olkijussista mulla tosin on aika paskanmaku tällä hetkellä ja toivonkin aivan mielettömästi, että kaveri saa nostettua tasoaan.
Pysytäänkö nyt aiheessa ja jätetään henkilökohtaisuudet sivuun?