Filppula ainakin heti pois laidasta, ei ole Ilun paikka. Wirtanen ei loistanut mutta ei ollut huonokaan eli voisi vallan mainiosti pelata kolmosen keskellä. Muuten ihan ok peli, paikkoja oli ratkaista mutta ei uponnut. Jää taisi olla ihan helvetin huono?
Palveen rankkarissa kiekko pomppi myös aika paljon, niin ei saanut ehkä sen takia vedettyä semmoista rankkaria kuin halusi.Filppula ainakin heti pois laidasta, ei ole Ilun paikka. Wirtanen ei loistanut mutta ei ollut huonokaan eli voisi vallan mainiosti pelata kolmosen keskellä. Muuten ihan ok peli, paikkoja oli ratkaista mutta ei uponnut. Jää taisi olla ihan helvetin huono?
Jäästä valiteltiin jo ensimmäisen ottelun jälkeen. Onko uudessa jäädytyssysteemissä jotain häikkää? @-TMA-
Jäästä valiteltiin jo ensimmäisen ottelun jälkeen. Onko uudessa jäädytyssysteemissä jotain häikkää? @-TMA-
Ei kuulu mun osaamisalueeseen, joten en halua lähteä tässä kohtaa sekoittamaan pakkaa omilla arvailuillani.
Oliko myös ensimmäinen kerta Turkuhallissa kun jäätä ajettiin kahdella koneella?
Olisiko uusi kylmäaine ja sen kapasiteetti mennyt laskennassa perseelleen?
Oliko myös ensimmäinen kerta Turkuhallissa kun jäätä ajettiin kahdella koneella?
Ok. Kukahan asiaa osaisi valaista?
Mitä nyt itse katoin, niin kyllähän Kookoolla oli tuuriakin mukana. Melkoisia pompun pomppuja oli osa maaleista... Eiköhän tänään nähdä taas aloitteellinen ja kiekkollista peliä hallitseva TPS.Hyviä pointteja palstalaisilla! Itse arvostaisin sitä että todellakin lähdetään nyt viemään taas peliä alusta lähtien ja niinkuin sanottu pidetään se takki visusti kiinni. Filppula omalle paikalleen jne. Itse ihmettelin että miten Kookoo vei niin suvereenisti Tapparaa tuloksellisesti.
Tänään kyllä täytyisi "ykköskentällä" onnistua. Filppulan laittaminen jälleen laitaan on vähintäänkin kyseenalaista ja toivottavasti tässä ei nyt hakata päätä seinään ja toivota että kyllä se siitä. Itse olin aika varma että Haukeland aloittaisi mutta Tirronen jatkakoon. Hyvin on mies pelannut.
Alusta asti luulot pois kovalla liikkeellä ja kolme pistettä kotia. Muu on perseestä.
Täällä kun on ollut tätä pelitapakeskustelua, niin miten olisi ”pelataan kiekko Palvelle”?