Koko kesänhän täällä eräs nimimerkki on kirjotellu kuinka särmä jätkä Pajuluoma on. Itse kyllä miehestä olen ollut melko skeptinen kokoajan. Mut silti... Nää on edelleen harkkamatseja. Yhtään pistettä ei jaeta vieläkään.On sielä kuitekin aika monta ”liigapelaaja” mukana, että turha selitellä mitään. Sportia viedään 100-0. Valmentaja vaihtoo! Menkööt vitsinä vielä toistaiseksi...
Eikä siellä nyt ole tuollaisia kunnollisia liigapelaajia mukana kuin muutama nyt.Koko kesänhän täällä eräs nimimerkki on kirjotellu kuinka särmä jätkä Pajuluoma on. Itse kyllä miehestä olen ollut melko skeptinen kokoajan. Mut silti... Nää on edelleen harkkamatseja. Yhtään pistettä ei jaeta vieläkään.
Suurin ongelma on se että mä en ole yhdessäkään pelissä nähnyt minkäänlaista pelitapaa...Ihan uskomatonta paskaa. Huh huh. Paljon on joukkueella töitä edessä ja ihmeitä pitää tapahtua.
Ööö miten tuolla sekaporukalla voisi olla joku pelitapa, kun tuskin ovat treenanneetkaan yhdessä? Kourallinen edustuksen pelaajia, joista niistäkin puolet lähinnä kokoonpanon ja rotaation välillä pyöriviä, ja nippu fyysisesti heiveröisiä a-junnuja. Samaa mieltä kylläkin siitä muiden kirjoittajien kanssa, että hyi hitto mitä paskaa. Miksi tällainen ottelu ylipäätään pitää pelata ja vielä tuollaisella huumorikokoonpanolla? Tuli jo selväksi, että yhdelläkään näistä nuorista ei ole mitään asiaa Liigaan tällä kaudella.Suurin ongelma on se että mä en ole yhdessäkään pelissä nähnyt minkäänlaista pelitapaa...
Tonni vetoa, niin sinnekin lähdetään antamaan "nuorille näytönpaikkoja", ja parasta kokoonpanoa saadaan odotella sarja-avaukseen.Harmi, etten näe tätä peliä. Pitää katsoa tuo torstain Kärpät-peli, johon Maukan luulisi laittavan parhaimmat kokoonpanot, mitä keksii. Sitten jos sekin on vielä kuraa, niin sitten alkaa tulla todella kiire.
Niinpä, oli kokoonpano ollut mikä hyvänsä niin ei siinä ole ollut järjenhiventäkään pelillisesti. Tämän vuoksi pitäisi ehdottomasti sahata mahdollisimman paljon ns. optimi kokoonpanolla että äijät saisivat yhteisiä kokemuksia.Ööö miten tuolla sekaporukalla voisi olla joku pelitapa, kun tuskin ovat treenanneetkaan yhdessä? Kourallinen edustuksen pelaajia, joista niistäkin puolet lähinnä kokoonpanon ja rotaation välillä pyöriviä, ja nippu fyysisesti heiveröisiä a-junnuja. Samaa mieltä kylläkin siitä muiden kirjoittajien kanssa, että hyi hitto mitä paskaa. Miksi tällainen ottelu ylipäätään pitää pelata ja vielä tuollaisella huumorikokoonpanolla? Tuli jo selväksi, että yhdelläkään näistä nuorista ei ole mitään asiaa Liigaan tällä kaudella.
Sportilla 5-3 Yv, ei mtn.. vois lähtee mätänettiin..Kuulemma partaterät ja hamppuköydet jo loppuneet motonetista, sen verran kovasti täällä Vaasassa jo vedetään ranteita auki...
Yleisesti ottaen aika flegua toimintaa herroilta, tämä vaikutti mm. myös siihen ettei maaleja saatu aikaiseksi edes 5-3yv:lla. Eiköhän kuitenkin nämä kaverit herää viimeistään kun pisteistä aletaan pelaamaan..Kuinka ainali-kalapudas pelasi? En nähnyt ottelua. Erikoista että viime kauden ykköskenttä ei maalia saanut.. Pitäisikö tästäkin huolestua