Entrosantier
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport
Mitä vittua Roope Talaja?? Kaveri antoi juuri Sportin tämän hetken tekemiselle kasvot.
Tuetaan joukkuetta loppuun asti, ja käydään matseissa, mutta olihan se nyt selvää sen betonikaupunkiviikonloppukatastrofin jälkeen, että kevät jäisi lyhyeksi.
Ongelmana on kassavirta: jos satunnaiskävijöille tulee selväksi jo nyt, ettei sääleihin ole saumaa, niin tämäkin kausi voi mennä turskan puolelle.
Tuetaan joukkuetta loppuun asti, ja käydään matseissa
Jos nyt vielä valmennukseen ottaa kantaa... Sport teki kaksi maalia ja mitä teki Kivi? Otti aikalisän ja pelin virtaus muuttui. Kalpa - pelissä otettiin aikalisä, kun paskat oli jo housuissa. Jos Maukkaa halutaan viedä päävalmentajana eteenpäin, hankkikaa nyt sinne kokemusta tueksi. Nyt tästä maksetaan hintaa. Ehkäpä tulevaisuus on kirkkaampi.
Tässä vaiheessa kautta on vaan vaikeaa nimetä se paha vastustaja. Onko se jo katse ihan muualla pelaava Kärpät, vielä play offs paikasta taisteleva Kalpa, vai esim. paineeton Ässät.Edelleen sielä on niitä tyhjättyjä joukkueita vielä vastassa ellei Sport itse ole tyhjätty siihen mennessä. Toki näillä esityksillä ei kaadu yhtään kukaan. Ottikohan maukka mallia Kivestä koska aikalisä pitää ottaa??
Maukka peluuttaa pakit ja Tervonen hyökkääjät. Jäitä hattuun siellä.Kyllä se on valmennuksesta vapautettava tämä Tervonen, käsittääkseni vastaa pakkien peluutuksen ja yv/av. Samoin Kotola hiuksista v..tuun. Aina saa hävetä ja kärsiä.
Sitä on saatava omille junnuille peliaikaa loppukaudesta, vain niin he näkee että on vaasassakin mahdollista pelata miesten sarjaa.
Outo tilanne jos päävalmentaja peluuttaa pakkeja tms, yleensä päävalmentaja vastaa kokonaiskuvasta ja antaa sekä ottaa tärppejä. Ei keskity tiettyyn osa-alueeseen.Maukka peluuttaa pakit ja Tervonen hyökkääjät. Jäitä hattuun siellä.
mäkun oon aina ollu siin uskos että kyllönen peluuttaa pakit?Maukka peluuttaa pakit ja Tervonen hyökkääjät. Jäitä hattuun siellä.
Mun muistaakseni Maukka sanoi itse näin jossain haastattelussa.mäkun oon aina ollu siin uskos että kyllönen peluuttaa pakit?
Ainakin viime kaudella Kyllönen peluutti pakit, Valtonen hyökkääjät ja Tervosen vastuulla olivat erikoistilanteet. Tämän kauden vastuunjaosta ei juuri nyt ole varmoja muistikuvia, mutta Tervonen on ainakin edelleen erikoistilanteiden valmentaja.mäkun oon aina ollu siin uskos että kyllönen peluuttaa pakit?
Sutter taas päässyt tehoille nyt monessa pelissä. Loukkaantumisen jälkeen oli vaikeaa, mutta nyt alkanut homma taas löytyä. Pelaa kyllä Kallelan ja Kivirannan kanssa hyvin.Eilisestä jäi minulle mieleen Sutter, joko se alkoi pelaamaan ?
Joukkueelta hyvä esitys jäi fiilis että jätkät tuli töihin eikä vaan pelaamaan.