Pitkät playoffit tiedossa. Kumman haluat sääleissä vastaan, Pelicansin vai Ässät? Kumpikin lähes yhtä miellyttäviä vastustajia SaiPalle.Nyt kolme tärkeää matsia, joissa rokki kohdilleen ja sitten pleijareissa nousujohteisesti.
Luulen että Pelsut voidaan sääleissä voittaa kotiedun turvin mutta Ässät on sitten vähän ikävämpi juttu. Parasta toki olisi jos Ilves nousisi Pelsun ohi 10.paikalle.
Katellaan nyt keskiviikkoiltaan asti.Eli Ässät vastaan ja kaikkihan me tiedetään miten tässä käy? Спасибо и послушайте!
No ei ehkä ihan nero, mutta enimmäkseen tekee kyllä fiksuja kiekollisia ratkaisuja. Tai sanotaanko niin päin, että hyvin harvoin tuntuu tekevän näkyviä virheitä kiekon kanssa.Kiekollinen nerohan Denisov ei ole...
No ei ehkä ihan nero, mutta enimmäkseen tekee kyllä fiksuja kiekollisia ratkaisuja. Tai sanotaanko niin päin, että hyvin harvoin tuntuu tekevän näkyviä virheitä kiekon kanssa.
Tämä oli ainakin minulle yllätys. Kun kaverin maine perustuu ensisijaisesti kovaan fyysiseen peliin ja kahden edellisen kauden tehosaldot KHL:ssä olivat 1+2=3, niin odottelin vain hiukan ketterämpää versiota yonkman-finkley -kategorian pelotteesta.
Ja ei välttämättä siis niinkään tekninen taitotaso vaan reaktiokyky pelinopeuden alentuessa. Mutta varmoja ja hyviä ja rauhallisia ratkaisuja tekee kiekolla ja avaukset ja syötöt osuu hyvin kohdalle.Tässä lienee näkyy sarjojen taitotason ero. KHL:ssä Denisov on taidollisesti ehkä rajoittunut, mutta kyseiset taidot riittävät Liigassa ihan laadukkaaseen kiekolliseen peliin.
Nyt olis helvetin toivottavaa, että Lukko sai tästä buustia ja voittaa torstaina Kalpan. Tietty toivoen, että Meidän Pojilla on tekemisen meininki huomenna ja Hesasta napataan 3p.
Tai no mene ja tiedä, suoralla paikalla voi tullee pahempi vastus kuin Tps, mutta tepsukat on nyt vireessä. Tosin auttaako sekään, jos SaiPa vain on ihon alla? Eniten pelkään vain sitä, että jos sääleihin joudutaan, ei sieltä päästä Pelsun tai Ässien yli.
Tässä olisi oikeastaan muutamia toivottavia skenaariota omasta mielestäni: 1) KalPa häviää molemmat ja SaiPa voittaa molemmat -> SaiPa kuudes. 2) Lukko häviää molemmat ja Pelicans voittaa molemmat -> SaiPa 7 vs Lukko 10. 3) Pelicans häviää molemmat ja Ilves tai HPK voittaa molemmat ja kiilaa 10 paikalle SaiPaa vastaan.
Itse ottaisin kyllä mieluummin Pelsut kuin Lukon. Lukolla kuitenkin kovempi laatu.