Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Siis puhutaanko me nyt siitä samasta Komulaisesta, joka on pyrkinyt menemään urallaan eteenpäin ensin Lukossa ja sittemmin Sportissa, mutta kun se taso vaan ei yhtään sen parempi ole mitä on jo nyt nähty. Ihan kiva pörrääjä joo ja oma poikakin, mutta kyllähän Ikonen ja Aaltonen nyt ovat kaikkine puutteineen ihan selkeästi edellä oikeastaan jokaisessa mahdollisessa asiassa.Täällä on vertailtu Aaltosta Junttilaan, mutta mun mielestä Ikosta (ja Aaltosta) vois verrata parhaiten Kärppäaikojen Komulaiseen, jolle ei löytynyt käyttöä Kärpissä. Kun näitä kolmea verrataan keskenään, niin silti Komulaisella olisi eniten annettavaa Kärpille. Varsinkin kun ajatellaan pleijareita, jossa vaaditaan eritoten kamppailuvoimaa, niin Ikonen ja Aaltonen eivät pärjää vertailussa ollenkaan.
No ollaanpa sitä taas negatiivisia yhden (merkityksettömän) tappion jälkeen. Kyllä Kärpät tulee menemään melko heittämällä jatkoon puolivälieristä, ja enkä esimerkiksi pidä tämän kauden Tapparaakaan niin kovana joukkueena etteikö finaalipaikka olisi ihan realistinen tavoite ja otettavissa oleva, mikäli nyt Tappara kohdataan kevään aikana. Voihan se olla että Lukko on tänä keväänä tamperelaisia parempi, katsellaas.itse pidän hyvänä suorituksena, mikäli päästään neljän parhaan joukkoon. Finaalipeleihin pääsyä pidän suurena haihatteluna ja pronssin häviämistä realistisimpana vaihtoehtona.
Mestaruuden tiellä suurin este on Helsingin IFK. Sitä vastaan täytyy pyrkiä keksimään keinoja, mutta toisaalta uskon Marjamäkeen että hän jos kuka kykenee luotsaamaan Kärpät myös IFK:ta vastaan hyviin suorituksiin, sikäli mikäli nyt poffeissa kohdataan. Kärpillä tietty sekin etu esim. IFK:hon nähden, että CHL:stä johtuen Kärpät on pelannut koko kauden todella tiiviillä otteluohjelmalla, kun monilla muilla jengeillä on ollu pidempiä taukoja. Vaikka tämä varmasti näkyi kauden aikana joissain peleissä negatiivisesti, niin uskon että pudotuspelien tiiviissä otteluruuhkassa tästä on paljon etua. Tähän päälle kun lisätään sitten hyökkäyspään osalta todella laaja materiaali joka mahdollistaa pelaajien kierrätyksen ja tuoreiden jalkojen ottamisen lähes joka peliin, niin kyllä mä lähden luottavaisin mielin pudotuspelejä ajatellen liikkeelle.