Bakaun Imaami
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin Lukko
Jaa siellä on taas puolustettu mallikkaasti maalin johtoa koko kolmas erä.
Totutusti? Eikös kaksi edellistä jatkoajalle mennytt peliä tuottanut kaksi pistettä kumpikin?
Mutta kyllähän tässä selvät katastrofin ainekset ovat ilmassa, kun niitä kolmenen pinnan voittoja ei juuri tänä vuonna näytä enää tulevan. Olen huolissani, koska olen Lukko-fani. Olen aina huolissani.
Jussi Saarisen mukaan Dufva on sanonut sinikeltaisten olevan aikataulussa. Viimeksi muistan Dufvan sanoneen jotain tällaista, kun tällä palstalla oli ihan samanlainen tuska ja ahdistus päällä kuin nyt, ja niin vain peli lopulta vapautui pudotuspeleissä.
Minä ainakin olen kyllästynyt siihen asetelmaan, että marraskuussa Lukko johtaa sarjaa, mutta maaliskuussa joukkue pelaa viimeisestä pudotuspelipaikasta.
Tällä kaudella pelataan vain Mestaruudesta. Sen vuoksi olen ainakin itse huolissani Lukon hyökkäyspelistä ja kiekollisesti pelistä.
Koska näin on tapahtunut?
Ja Zapolskin torjuntaprosentti oli helmikuussa kohtuullinen 96,41 (kuukauden pelaaja). Ehkä tämä tästä. Vaikka se ärsyttävä klise ja vähän itsepetollinen lausahdus onkin, niin voitosta Lukko on pelannut lähes aina. Itseasiassa Lukko on jäänyt pisteittä vain TPS:ää vastaan lähtiessään useamman maalin tappioasemasta kolmanteen erään, jos oikein katsoin. Tietysti kolikon kääntöpuoli on, että paljon pisteitä on kolmannessa erässä menetettykin.Vanhoja eis saisi kaivella, mutta viime kaudellahan peli oli täysin solmussa tähän samaan aikaan. Veikkausarpakierrokselta JYPiä vastaan kunnolla tukkaan molemmissa peleissä ja seuraavallakin viikolla taisi tulla selkään vielä Bluesilta. Itsekin taisin olla tuossa vaiheessa kenkimässä Dufvaa helvettiin Raumalta. Tuon jälkeen peli oli jälleen JYPiä vastaan ja ekan erän jälkeen taululla oli karut 0-2 lukemat totaalisen paskan esityksen jälkeen. Sitten tapahtui jotain ja Lukko voitti JYPin lopulta muistaakseni 5-3 ja samassa alkoi 11-pelin putki, jossa hävittiin tietenkin tottuneesti vain Pelicansille ja muut matsit hoidettiin puhtaalla pelillä kotiin ja Lukko päätyi runkosarjassa sijalta 8, lopulta sijalle 3.
Ainakin syötti ekassa erässä Humlin tarjoilusta Vauhkoselle avopaikkaan. Mutta on tosiaan varsin huono ollut, huononnus Keräsestä toistaiseksi.Ja mitä hittoa Piitulainen oikein duunaa? Ei tainnut tehdä ainuttakaan hyvää ratkaisua eilen. Kerran sai Vauhkoselta nappisyötön vetosektoriin, mutta ampui suoraan logoon. Näillä esityksillä ei jatkoon.
Ei se ole uskomatonta. Se on surullista.Varsin uskomattomia nyt jo nämä johtoaseman menetykset.