Red Machine
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Soitti agentilleen?
Toivottavasti jollekin tutulle pakille, 'meillä olis nyt tarvetta'. Tai jospa tuo rimpautti Nybarille? 'ala nyt v**** tekee jo jotain!' :D
Soitti agentilleen?
Ja perkele, Micke Åsten IFK:n poliisina: Kaikkea sitä näkeekin!
Leino on ainakin aloittanut hyvin, kun taitaa johtaa sisäistä pörsää tällä hetkellä. Breikkaus on mahdollinen, mutta ainakin mun silmään tarvitsisi vielä vähän massaa kroppaan.
Nyt on HIFK-fanitkin ilmeisesti ymmärtäneet, että miksi Lappeenrannassa kehuttiin Taipalusta aika rankalla kädellä. Sanoin tämän jo viime kauden lopulla, ja sanon nytkin: tulee pelaamaan tällä kaudella EHT:lla. Huikea äijä.
Itse asiaan. Mikäs on Robert Leinon tilanne? Tuleeko aloittamaan kauden Ramun ja Zabon kanssa? Uskotteko Leinon pelaavan pitkään kärkikentissä vai lentääkö nopeasti ns. hiuksista vittuun? Breikkaako liigatasolla tulevalla kaudella?
Mä näen Leinon ongelmana ns. Pörrivuori-syndrooman: pienikokoisena pelaajana hänestä ei ole hyötyä alemmissa ketjuissa.Robert Leino on osoittanut pelimiehen otteita ja ainakin tässä vaiheessa näyttää siltä, että maisemanvaihdos on tehnyt hyvää ja miehen potentiaali on realisoitumassa. Leinon osalta paikka kärkikentissä ei liene se relevantein asia vaan se, että pystyy pelaamaan nousujohteisen ja ehjän liigakauden ja lunastamaan häneen urheilutoimenjohtaja Nybondaksen laatikkoleikissä kohdistetut odotukset.
Lamberg, Leino ja Puustinen teki eilen maalit..tietääkö kukaan ketkä saivat syöttöpisteitä?
...
Nimittän hyökkäys ja valmennus, ne on kunnossa, joskin hommaisin Wirtasen nanosekunnissa lisäksi hyökkäykseen.
Kyllähän jonkun olisi kai pitänyt saada kakkossyöttö tuohon Leinon maaliin, koska eikös joku IFK pelaaja levittänyt poikittain syötön Södelle joka tälläsi one-timerin päätylaidan kautta sitten Leinolle?
Käsitykseni mukaan syöttäjä taisi olla Juha Tarkkanen.
Ainoa miinus on edelleen Zaborskyn näkymättömyys, mutta sai kyllä sentään pari paikkaa tänään.
Silmiin pistävää oli, että joukkueen jokaisessa hyökkäyksessä oli joku idea - kuka tekee mitäkin kiekollisena ja kiekottomana ja näin ollen hyökkäykset päättyivät lähes poikkeuksetta maalintekoyritykseen. .
Iloinen peli ja antoi todella paljon uskoa tulevaan. Ja hei, vessat oli uusittu :)
Mitenkäs muuten Grillikoski pelasi? Siinä olisi oiva lisä tuohon kokemattomasn pakistoomme.