I own your face
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Miksi Juvonen saa jatkaa maalissa? Voutilainen oltaisiin vaihdettu noiden maalien jälkeen jo pois.
Lehistötilaisuudessa Petu puhui muun muassa viheltämättä jääneestä keihästyksestä. En nähnyt illan Tepsu-matsia, joten kuka siellä keihästi ja kuka oli sen kohteena?
Voutilainen oli todella hyvä alkukaudesta, kun pääsi pelaamaan. Sitten alkoi pakistosta ukkoa tippumaan siihen malliin, että puolustus levis täysin ja Voutilainen joutui aika paskaan paikkaan. Nyt sitten Juvonen saanut täyden luoton valmennukselta ja pelaa jokaisen pelin, vaikka ei sais mitään kiinni.Turhauttaa miettiä edes noita kenttäpelaajia, kun maalivahdit meillä on sysipaskoja. Siis ihan oikeesti. Ei voi olla tässä vaiheessa kautta kummallakin torjunta-% alle 90! Mulla ei ole minkäänlaista luottoa meidän kumpaankaan maalivahtiin. Onko maalivahtivalmennuksessa mennyt jotain pahasti pieleen, vai mistä johtuu?
En tiedä pitäisikö mun alkaa harkitsemaan sitä että ikänäkö alkaa vaivata tässä kun minä näen Juvosen pelin niin että ottaa myös todella kovia torjuntoja monessa pelissä ja todella harva maali kuitenkaan johtuu vain Juvosen paskuudesta?
Usein vastustajan pelaaja saa olla vapaana Juvosen edessä, usein tulee vastahyökkäyksiä johtuen aktiivisesta pelitavasta jne.
En ihan lähtisi tuomitsemaan Juvosta paskaksi ja että olisi vaikea voittaa kun on paska maalivahti, vaan mielummin sanoisin että on vaikea voittaa kun tulee omissa tuollaisia puolimahdottomia tilanteita, eikä ne johdu mitenkään maalivahdista.
Kenties vaan olen väärässä.
Kyse on enemmänkin tuosta epätasaisuudesta. Välillä tulee ihan laatu torjuntoja, mutta sitten ihan otettavat menee ikävästi sisään. Semmoinen varma peruspeli puuttuu Juvosen repertuaarista. En sitä kiellä, etteikö välillä johtuisi toivottomiin tilanteisiin kenttäpelaajien ansiosta. Mutta niin kuin sanoin, se perustetekeminen on tällä hetkellä liian alhaisella tasolla.En tiedä pitäisikö mun alkaa harkitsemaan sitä että ikänäkö alkaa vaivata tässä kun minä näen Juvosen pelin niin että ottaa myös todella kovia torjuntoja monessa pelissä ja todella harva maali kuitenkaan johtuu vain Juvosen paskuudesta?
Usein vastustajan pelaaja saa olla vapaana Juvosen edessä, usein tulee vastahyökkäyksiä johtuen aktiivisesta pelitavasta jne.
En ihan lähtisi tuomitsemaan Juvosta paskaksi ja että olisi vaikea voittaa kun on paska maalivahti, vaan mielummin sanoisin että on vaikea voittaa kun tulee omissa tuollaisia puolimahdottomia tilanteita, eikä ne johdu mitenkään maalivahdista.
Kenties vaan olen väärässä.
Petun mukaan flunssa iski, mutta tiedä näistä kun muistelee viime kevään kärkihyökkääjien outoja poissaoloja.Iikka viltissä?
Eipähän tarvi avata tänään Ruutua.Juvonen saa jatkaa maalilla, ei jumalauta.
Juvonen saa jatkaa maalilla, ei jumalauta.