Peliesitykset ja suoritukset kaudella 2020–2021

  • 278 127
  • 3 246

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hauska katsoa näin vahvistuksensa menettäneen Pelicans-kannattajan silmin Lukon keskusteluissa, kun kaivataan materiaaliin vahvistuksia. No, jos ei tuo rosteri riitä Laschitonta Pelicansia vastaan, niin on se kumma. Toki peli on vielä kesken.
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Siis ei hemmetti, mä en enää tiedä edes mitä sanoa...

On korona-aika, mitään ei oikeen saa ( voi ) tehdä mitä nyt normaalisti puuhaileekaan. Sellain snadi vitutus vielä kokoajan päällänsä...

Mutta sitten. Meillä on tää meiän jengi, Lahen Pelicans !!!! Joka repii,raastaa,taiteilee,taistelee,puolustaa,tekee maaleja...Tehden kaiken kokoajan logon eteen. Vielä ihan uskomaton koutsi kuka vaan hymyilee koko ajan.

Mä en osaa ihan sanoin edes kuvailla miten onnelliseksi tän poppoon seuraaminen mut tekee vaikkakin vain telkkarin välityksellä...Ihan herkäkshän tässä vetää, kun meiän jengi tuolla morottelee fanipäädylle voitetun pelin jälkeen.

Ei hitto mä rakastan tätä jengiä ja mulla on aivan karsee ikävä Iskulle !!
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onpa meille upea jengi. Voitetun pelin jälkeen kierretään kiittämässä tyhjää katsomoa. Symboloi tuo aika paljon liigajengien arvostusta faneja kohtaan. Olisihan se upeaa jos edes kourallinen ihmisiä saataisiin halliin. Oli se sitten 5 fania tai 5000 fania hallissa, luulen sen merkitsevän yhtä paljon tuolle joukkueelle.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Se mikä hienointa tänään yksikään osa-alue tai pelaaja ei pettänyt. Jäällä oli joukkue, minkä Pekka Virtakin ansiokkaasti lehdistötilaisuudessa tiivisti. Otto Nieminen pelasi parhaam pelinsä Pelsuissa ja Teräväisenkin otteet paranevat peli peliltä.
 

Runkosarja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat KooKoo
Siis ei hemmetti, mä en enää tiedä edes mitä sanoa...

On korona-aika, mitään ei oikeen saa ( voi ) tehdä mitä nyt normaalisti puuhaileekaan. Sellain snadi vitutus vielä kokoajan päällänsä...

Mutta sitten. Meillä on tää meiän jengi, Lahen Pelicans !!!! Joka repii,raastaa,taiteilee,taistelee,puolustaa,tekee maaleja...Tehden kaiken kokoajan logon eteen. Vielä ihan uskomaton koutsi kuka vaan hymyilee koko ajan.

Mä en osaa ihan sanoin edes kuvailla miten onnelliseksi tän poppoon seuraaminen mut tekee vaikkakin vain telkkarin välityksellä...Ihan herkäkshän tässä vetää, kun meiän jengi tuolla morottelee fanipäädylle voitetun pelin jälkeen.

Ei hitto mä rakastan tätä jengiä ja mulla on aivan karsee ikävä Iskulle !!
Kirjoititpa samoin fiiliksin kuni minä vähän myöhemmin (ottelun katsominen vähän jäi perhetilanteiden vuoksi ja kirjoittelin vasta kymmenen jälkeen)
Jaan tunteesi. Toivotaan ihmettä: Ei sitä, että Pelsu pärjää, sillä se ei ole ihme, vaan se, että keväällä pääsee playoffieihin paikan päälle.
 

aatelisode

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
Radiosta nähtynä hieman jaloissa taidettiin olla. Tuomareilta suuntaan ja toiseen aika heppoisia jäähyjä.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Tänään ei ihan lähde homma kulkemaan. YV oli saamatonta, kiekko hukattiin heti hyökkäyssinisen jälkeen. 5 vs 5 pelaaminen ei sekään vahvalta näytä. Noh, virheitä tekee KK:kin, josta esim. Roiston AV-maali tehtiin. Tämmöisellä pelaamisella kuitenkaan ei sarjapisteitä oteta. Ohipeli.
 

Henriq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Tänään ei ihan lähde homma kulkemaan. YV oli saamatonta, kiekko hukattiin heti hyökkäyssinisen jälkeen. 5 vs 5 pelaaminen ei sekään vahvalta näytä. Noh, virheitä tekee KK:kin, josta esim. Roiston AV-maali tehtiin. Tämmöisellä pelaamisella kuitenkaan ei sarjapisteitä oteta. Ohipeli.
Tämä porukka on osoittanut ettei oikein kesken pelin voi tuomita. Nyt kysytään riittääkö energiat.
 
Saa lynkata jos haluaa mutta mielestäni Rajaniemen pelaaminen on pitkään ollut roiskimista ja hätä tulee heti kun on vähän painetta. Joo tuossa maalissa oli huonoa tuuria mutta kuitenkin
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Taannoin Larmi laukoi kiekon Toivolan luistimeen, josta kiekko maaliin. Se maali hylättiin. On toki vähän eri tilanne tämä, mutta kuitenkin ...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös