Jägen_pelsut
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Poistuiko joku pelaaja muka viime pelin jälkeen? Ei näy missään, 5vs5 peli on mielestäni jopa parantunut! Alakentät on ollut timangia
Onpa meille upea jengi. Voitetun pelin jälkeen kierretään kiittämässä tyhjää katsomoa.
Aivan, en tuota muistanut. Olivatko ne lämärin lasin toisella puolella?Liigan sivujen mukaan paikalla oli 8 katsojaa. Oliko ne näitä VIP-paketin ostaneita vai? Onhan siinä jo lähes kourallinen...
Eikö näihin matseihin ollut yksi aitio myytynä tai jotain sen tapaista? Lämärin asiakkaita tuskin lasketaan mukaan.Liigan sivujen mukaan paikalla oli 8 katsojaa. Oliko ne näitä VIP-paketin ostaneita vai? Onhan siinä jo lähes kourallinen...
Kirjoititpa samoin fiiliksin kuni minä vähän myöhemmin (ottelun katsominen vähän jäi perhetilanteiden vuoksi ja kirjoittelin vasta kymmenen jälkeen)Siis ei hemmetti, mä en enää tiedä edes mitä sanoa...
On korona-aika, mitään ei oikeen saa ( voi ) tehdä mitä nyt normaalisti puuhaileekaan. Sellain snadi vitutus vielä kokoajan päällänsä...
Mutta sitten. Meillä on tää meiän jengi, Lahen Pelicans !!!! Joka repii,raastaa,taiteilee,taistelee,puolustaa,tekee maaleja...Tehden kaiken kokoajan logon eteen. Vielä ihan uskomaton koutsi kuka vaan hymyilee koko ajan.
Mä en osaa ihan sanoin edes kuvailla miten onnelliseksi tän poppoon seuraaminen mut tekee vaikkakin vain telkkarin välityksellä...Ihan herkäkshän tässä vetää, kun meiän jengi tuolla morottelee fanipäädylle voitetun pelin jälkeen.
Ei hitto mä rakastan tätä jengiä ja mulla on aivan karsee ikävä Iskulle !!
Tämä porukka on osoittanut ettei oikein kesken pelin voi tuomita. Nyt kysytään riittääkö energiat.Tänään ei ihan lähde homma kulkemaan. YV oli saamatonta, kiekko hukattiin heti hyökkäyssinisen jälkeen. 5 vs 5 pelaaminen ei sekään vahvalta näytä. Noh, virheitä tekee KK:kin, josta esim. Roiston AV-maali tehtiin. Tämmöisellä pelaamisella kuitenkaan ei sarjapisteitä oteta. Ohipeli.