Turha yrittää jinxata.Onnea välieräpaikasta. Viimeksi 2012 Suikkasen kanssa? Koittakaa ny mennä ees päätyy asti sit.
Musta tuntuu, että tämä erä käänsi tämän sarjan.
En yritä. On vaan Tepsi höyryävä kasa paskaa että erittäin vaikea uskoa enää mihinkään. Tossa joku teikäläisistä pistikin että tämä erä mahdollisesti käänsi tän sarjan, mä veikkaan samaa.Turha yrittää jinxata.
Siis onko pelsut tänään velliperseitä?!Päästetään kaveri mukaan ilmaiseksi. Vitun velliperseet.
Kolmannessa erässä kyllä. Kolme peräkkäistä jäähyä, ei pääse omista ulos. Hieno toinen erä joo, mutta avaa nyt silmät ja katso tuota tekemistä tällä hetkellä. Aivan purjeissa.Siis onko pelsut tänään velliperseitä?!
Minulle riittää voitto tästä pelistä.Kolmannessa erässä kyllä. Kolme peräkkäistä jäähyä, ei pääse omista ulos. Hieno toinen erä joo, mutta avaa nyt silmät ja katso tuota tekemistä tällä hetkellä. Aivan purjeissa.
Hieno homma, itse haluaisin nähdä jo nyt, että voitaisiin oikeasti pelata välieräpaikasta. Tämä kolmannen erän paskan haistelu ei anna viitteitä siitä.Minulle riittää voitto tästä pelistä.