Jägen_pelsut
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Voi voi kylläpä meni vaikeaksi pleijareihin pääsy… eikä playoutitkaan ole pois suljettu…
Noh, peli hävittiin kun nukuttiin 3-erän lopussa.Olisi ollut mahdollisuus taputella peli tokassa erässä. Kun ei maistu niin ei maistu. Oli kyllä aivan uskomattoman paska vihellys loppuun. Alumnin tähdiksi pelin ratkaisseet Rimpinen ja Rantala.
Tätä mä just tarkoitin kun sanoin että en menetä yöuniani jos missataan kaikesta huolimatta playoffit.Paikkoja oli hoitaa pisteet. Tässä se raakuus tulee kun kaikki pitäis voittaa ja virheet nousee isoon rooliin. Pelsuilta pirun hyvä peli taas.
Tuossa näkee sen kun Super-Hessu ratkaisee pelin itse. Ensin syöttää tasoituksen ja sitten tekee maalin. Meillä ei ole tuollaista seppää joukkueessa.Paikkoja oli hoitaa pisteet. Tässä se raakuus tulee kun kaikki pitäis voittaa ja virheet nousee isoon rooliin. Pelsuilta pirun hyvä peli taas.
Edelleen yli kaksi pinnaa/ottelu, mitään heippoja ei ole vieläkään heitetty. Mun laskujen mukaan pankissa vieläkin yksi "ekstra"piste.Hei hei playoffit
Kärppien loppuohjelma on kyllä paljon vaikeempi kuin meillä. Eikä tepsillä ja Jypillä ole sen helpompi. Sanoisin, että jopa omissa käsissä on homma.Ja tosiaan ping @Bobby kyllä minäkin tiedostan että mahkut playoffeihin säilyy vielä ainakin viikonlopulle asti mutta olihan nämä kaksi menetettyä pistettä aii kirvelevät, nyt kun jokaikisellä pisteellä on jättimäinen merkitys sarjatilanteen kannalta.
Seuraavien 2 pelin jälkeen on jo miinuspisteitä. Sen verran epävakaata pelaaminen kuitenkin, ja seuraavat vastukset ovat molemmat todella kovia. Myös Sport pelaa elämästä ja kuolemasta. Ja niillä on Arto.Edelleen yli kaksi pinnaa/ottelu, mitään heippoja ei ole vieläkään heitetty. Mun laskujen mukaan pankissa vieläkin yksi "ekstra"piste.
Pidetään toivo yllä viikonlopulle asti, mutta kyllä tämä on semmoinen kolmen pelin viikko mistä olisi hyvä ottaa kaksi voittoa. Ja nyt kaikki jätettiin viikonlopun varaan. Ei ideaalitilanne, kun jälkimmäinen voitto pitäisi ottaa Kuopiossa lepoedulla pelaavaa tulikuumaa KalPaa vastaan.Kärppien loppuohjelma on kyllä paljon vaikeempi kuin meillä. Eikä tepsillä ja Jypillä ole sen helpompi. Sanoisin, että jopa omissa käsissä on homma.
Ois voinut jo ekaan erään painaa 3-4 reppua, mutta kun pojat ei osaa kohottaa.Olisi ollut mahdollisuus taputella peli tokassa erässä. Kun ei maistu niin ei maistu. Oli kyllä aivan uskomattoman paska vihellys loppuun. Alumnin tähdiksi pelin ratkaisseet Rimpinen ja Rantala.
Jep, tyyliin Liedes/Rauhala on pelaajaprofiili joka nämä pelit kääntää, meillä sellaista ei ole.Tuossa näkee sen kun Super-Hessu ratkaisee pelin itse. Ensin syöttää tasoituksen ja sitten tekee maalin. Meillä ei ole tuollaista seppää joukkueessa.
Hanu on viimeinen tän profiilin ukko meillä pelanneista.Jep, tyyliin Liedes/Rauhala on pelaajaprofiili joka nämä pelit kääntää, meillä sellaista ei ole.
Yritin itsekin katsoa missä se koukku oli mutten nähnyt. Oli erikoinen ratkaisu ja ei saada takaisin. Myöskään tuomaritkaan ilmeisesti saa kunnon erotuomaripalautetta tarkkailijalta koska tietyillä tuomareilla tuntuu jatkuvan koomailut.Olihan tuo Tuksun jäähy luokkaa naurettava. Tosta jos rankuille olisi selvitty niin Tuksuhan ei olis niitä päässyt vetämään. Vaikea uskoa että niissä olisi Rimpinen selätetty.
Pelasko Kumpulainen mielestäsi huonon pelin? Mielestäni parempaa tekemistä kuin viime peleissä, mikä on plussaa. Toisaalta muutama pakki ihan kuistilla tänään.Välillä tuntuu että useamman nimimerkin olisi syytä keskittyä seuraamaan peli ensin loppuun ja kirjoittaa sen jälkeen, jos kompe...mielide pelin jälkeen vielä sama.
Summa summar.. Riittävästi oli paikkoja naulata matsi aiemmin. Parempi veskari vei tänään. Ja se ei tarkoita että Barto olis ollut huono.
Joku kehui Kumpulaista. Öööö… Ymmärrys veljet ymmärrys.