Kokoontuivat Ylijunnilan pyynnöstä ja korvanappiin huutelun jälkeen. Kyseenalaista.Tuomarithan kokoontui siinä ja lähtivät itse tarkastamaan, muutenkin ainoa mistä voi haastaa on maalivahdin häirintä.
Tää on varmaan kauden paskiten vihelletty peli tuomareiltaAivan vitsi tuo seepralauma tänään. En tämmöistä sekoilua muista ihan hetkeen nähneeni.
Miten niin?Mä mietin itse sama!
Jos kiekko menee luistimesta maaliin ne pitäis aina tarkistaa! Ihmettelen miksi niitä teillä lappeessa ei katsota?Kokoontuivat Ylijunnilan pyynnöstä ja korvanappiin huutelun jälkeen. Kyseenalaista.
Kyseenalaista tuossa oli nuo vihelletyt jäähyt, joilla SaiPa pääsi johtoon.Kokoontuivat Ylijunnilan pyynnöstä ja korvanappiin huutelun jälkeen. Kyseenalaista.
Kieltämättä, että vasta Yllin korvanapin jälkeen vasta mennään tarkastamaan.Kokoontuivat Ylijunnilan pyynnöstä ja korvanappiin huutelun jälkeen. Kyseenalaista.
En osaa sanoa onko juuri Lappeenrannasta kiinni, jos tuomarit ei näin tee. En usko.Jos kiekko menee luistimesta maaliin ne pitäis aina tarkistaa! Ihmettelen miksi niitä teillä lappeessa ei katsota?
"En mä tiedä mistä se maaliin meni, mut hyväksytään kattomatta!"Todennäköisesti kukaan ei ollut nähnyt mistä tarkalleen kimposi maalin ja kävivät varmistamassa.
Ei poistella niitä manausviestejä! Selvästi hyvää jinxausta.Hyvä Horky!