Mielestäni ihan viihdyttävää lätkääPaskin Liigapeli kyllä mitä itse katsonut tällä kaudelle. 0p molemmille olisi oikeutettu.
1 erä oli Pelicansin parasta 5v5 lätkää tällä kaudella, ja vielä melko reilustiOho. Tää on Pelicansin paras peli.
Kellään tietoa, onko jätkät pelannut eilen Dartsia? :D Ensimmäinen peli tälle kaudelle kun on vaistotkin mukana, jokainen ukko on myös terävämpi kuin kertaakaan. Kumpula on muuten todella hyvä!
Paskin Liigapeli kyllä mitä itse katsonut tällä kaudelle. 0p molemmille olisi oikeutettu.
Onko siellä Kuopiossa ollut jotain ongelmia jään kanssa? Näytti meinaa toka erä ajoittain siltä kuin olisi pelattu jollain ulkojäällä, jolle on satanut juuri viiden sentin kerros lunta.Paskin Liigapeli kyllä mitä itse katsonut tällä kaudelle. 0p molemmille olisi oikeutettu.
Samaa itsekkin katsoin, kai tuo jää aika tasalaatuinen pitäisi aina olla..Onko siellä Kuopiossa ollut jotain ongelmia jään kanssa? Näytti meinaa toka erä ajoittain siltä kuin olisi pelattu jollain ulkojäällä, jolle on satanut juuri viiden sentin kerros lunta.
Ne on ne miehet tuolla sukuhaudassa jossain vaiheessa päättäneet, että parempi pistää tuleville pojille jokin akileen kantapää.Minkähän takia lääkärit on laittanut sulle lasiniskan?
Okei. Sitten voin antaa synninpäästön Roineelle joka on vähän väliä ollut katollaan.Onko siellä Kuopiossa ollut jotain ongelmia jään kanssa? Näytti meinaa toka erä ajoittain siltä kuin olisi pelattu jollain ulkojäällä, jolle on satanut juuri viiden sentin kerros lunta.
Muuten niin komea ja vahva keho, että piti nerffata vähänNe on ne miehet tuolla sukuhaudassa jossain vaiheessa päättäneet, että parempi pistää tuleville pojille jokin akileen kantapää.
Melkein väittäisin että kolmas tällainen jo meneillään.. Kyllä tässä on hyvän alkua käsillä. Yllättäen heti CHL:n päättymisen jälkeen...Kellään tietoa, onko jätkät pelannut eilen Dartsia? :D Ensimmäinen peli tälle kaudelle kun on vaistotkin mukana, jokainen ukko on myös terävämpi kuin kertaakaan. Kumpula on muuten todella hyvä!
Kyllä mä antaisin noille mieluummin plussia.Monta muutakin. Erikoismaininnat:
- Kumpulainen
- JJ
- Tukiainen
- Lindblom
Mulla alkoi heräileen.Noniin pojat. Nyt sitten taistellen 3 pinnaa kotiin.
Pitääkin seurata onko Kalu bäk.
Pitikö jinxata.Hyvä meininki jatkuu ja kalpa pulassa meidän kanssa.
ja heti lerpahtiKalu seisoo!