Peliesitykset ja -suoritukset 2024–2025

• 762 838
  • 17 121

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Siis tuolla on joku kunnon lammaslauma kentällä. Kyllä pieni oksennus tulee suuhun kun kattoo tota perseilyä... :(

Suosikkijoukkue
taistelee elämästään
On tämä vittu järkyttävää. Vastassa runkosarjassa 49 pinnan Jukuriheimo ja Bartosak joutuu pitämään meitä pystyssä. Häpeän silmät päästäni.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Siis tuolla on joku kunnon lammaslauma kentällä. Kyllä pieni oksennus tulee suuhun kun kattoo tota perseilyä... :(
Tällä hetkellä Jukurit näyttää haluavan paljon enemmän, vaikka itse yleisesti inhoan tuota termiä kun yleisesti kaikki laittanee kaiken likoon. Nyt näyttää kyllä, että Pelicans ei laita.

Suosikkijoukkue
taistelee elämästään
Vittu nuo Laschin syötöt ylivoimassa on toistuvasti aivan perseestä.

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Tulin, näin ja voit..". - VOI, VOI!
Pelicans = haluttomat tekevät hommia taitamattomasti ilman yhteistä päämäärää.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
On kyllä todella hienoja nää syötöt yv:llä, jatkuvasti kaverin lapaan.

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Ei paljoa lämmitä vedonlyönnistä tulleet eurot, kun seura on matkalla konkurssiin tai Mestikseen..
Konkurssin uhkahan menee vaan kauemmas, mitä enemmän pelataan. Siinä mielessä ihan positiivista jos tämäkin sarja hävitään.

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Tulin, näin ja voit..". - VOI, VOI!
Minua hävettää Bartosakin taistelun takia kenttäpelaajien kyvyttömyys pelissä.

Suosikkijoukkue
taistelee elämästään
Konkurssin uhkahan menee vaan kauemmas, mitä enemmän pelataan. Siinä mielessä ihan positiivista jos tämäkin sarja hävitään.
Olen eri mieltä. En ole tällä hetkellä järin luottavainen että tuo lauma lampaita voittaisi Jokerit neljästi, jos karsintoihin joudutaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy