Kenen paskan pelaajan piikkiin tuo maali meni?Pakko se on uskoa, että paskan joukkueen se Lelu meille isolla rahalla kokosi.
Sanoisin että ennemmin tehtiin emävirhe kun lähdettiin yllillä kauteen sekä ilman ykkösveskaria ja pelitapa oli joku hybridi-keksitään-lätkä-uudelleen-vol5.5 joka ei lähtenyt toimiakseen missään vaiheessa. Pelaajistossa kyllä oli laatua ihan top 5 koko liigassa kauteen lähdettäessä.Pakko se on uskoa, että paskan joukkueen se Lelu meille isolla rahalla kokosi.
Pakko se on uskoa, että paskan joukkueen se Lelu meille isolla rahalla kokosi.
Eiköhän tässä puhuttu ihan koko kaudesta?Kenen paskan pelaajan piikkiin tuo maali meni?
Ei kun joukkueesta, joka koostuu mun mielestä pelaajista + valmentajasta.Eiköhän tässä puhuttu ihan koko kaudesta?
Koko joukkue tuolla rämpii ja onnistuu aina löytämään ne keinot hävitä. Eli itse kyllä laitan toimiston piikkiin tämän surkeuden. Lähtien päävalmentajan nimityksestä ja joukkueen kasaamisestaKenen paskan pelaajan piikkiin tuo maali meni?
Siitä lähtien kun alkoi näyttää että Jukurit on varmasti play-outeissa, olen ollut sitä mieltä että siellä on mahdollisuus isollekin yllätykselle. Jukurit on valmistautunut 7 peliin käytännössä muutaman kuukauden ja vastustajalle asia saattaa selvitä vasta muutamia päiviä ennen. Jopa niin että on ollut taistelemassa paikasta play-offeissa.Tämän joukkueen habitus on sen näköinen, että tulee ihan töitä Jukureitakin vastaan.
Onneksi siellä on joku vitun tet-harjoittelija koutsina, niin saadaan siitä etua.
Ja ilman ykkössentteriä.Sanoisin että ennemmin tehtiin emävirhe kun lähdettiin yllillä kauteen sekä ilman ykkösveskaria ja pelitapa oli joku hybridi-keksitään-lätkä-uudelleen-vol5.5 joka ei lähtenyt toimiakseen missään vaiheessa. Pelaajistossa kyllä oli laatua ihan top 5 koko liigassa kauteen lähdettäessä.
Koko joukkue tuolla rämpii ja onnistuu aina löytämään ne keinot hävitä. Eli itse kyllä laitan toimiston piikkiin tämän surkeuden. Lähtien päävalmentajan nimityksestä ja joukkueen kasaamisesta