Peliesitykset ja -suoritukset 2024–2025

• 571 182
  • 13 452
Suosikkijoukkue
in Sami we trust
Totta kai. Mutta kun sitä sielua ei ole ollut tällä kaudella juuri ollenkaan, niin pieneenkin pitää olla tyytyväinen. Jostain on lähdettävä.
Mä oon niin ilonen ihan jo siitä että näen ekaa kertaa kenties koko kautena sielua näyttävän Pelicansin! Vaikka Kärpät meni toisessa erässä kahdesti kahen maalin johtoon niin siellä ei päät painunu penkillä vaan jätkät teki tästä vielä pelin. Joku vois sanoa tätä jopa ammattimiehen vaikutukseksi. Kun tietää että Sami liittyi remmiin vasta pari päivää sitten, niin onhan se positiivista että jo nyt on nähtävissä merkkejä paremmasta nimenomaan asennepuolella.

Myste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Hurricanes // FC Lahti // MMA
Mä oon niin ilonen ihan jo siitä että näen ekaa kertaa kenties koko kautena sielua näyttävän Pelicansin! Vaikka Kärpät meni toisessa erässä kahdesti kahen maalin johtoon niin siellä ei päät painunu penkillä vaan jätkät teki tästä vielä pelin. Joku vois sanoa tätä jopa ammattimiehen vaikutukseksi. Kun tietää että Sami liittyi remmiin vasta pari päivää sitten, niin onhan se positiivista että jo nyt on nähtävissä merkkejä paremmasta nimenomaan asennepuolella.
Joo, siis aikaisemmin olisi paskat olleet housussa jo monta kertaa..

Suosikkijoukkue
in Sami we trust
Niemisen ja Kumpulaisen pelihuumorin löytyminen saattaa olla merkki jostain. Nuo nuoret kaverit nimenomaan kaipaavat sitä leadershippiä penkkipomolta saadakseen itsestään parhaansa irti.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Ihan hyvin kyllä saadaan paikkoja luotua. Positiivinen muutos edelliseen mielestäni

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Oli muuten tosi hienoa tuo 2. ylivoiman pyöritys, 4 rightin kaveria siellä pisti shown pystyyn ja näytti olevan todellakin sitä maalinteon nälkää.

Jakas Lusek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Antti Tyrväinen
Sami Turkoosisydän Kapanen saanut ainekin omat pojat pelaamaan helvetin hienoo kiekkoa. On myös aivan järkyttävän hyvä toi Tuksun laukaus!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy