Peliesitykset ja -suoritukset 2024–2025

• 486 984
  • 11 671

Frykke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Hurricanes
Jahas, täällä taas negalla kaikki liikkeellä. Omasta mielestäni oli hyvä erä ,pelsulta toki heikko yv. Mutta muutoin näytti siltä että eteenpäin on menty, päästiin kohtuu hyvin omista liikkeelle kiekottelemalla. Kova luotto että pisteet jää lahteen tänään

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Näyttikö vaan mun silmään, mut mun mielestä vähän oli unelias ensimmäinen erä. Kaikki terävyys puuttui hyökkäyspäässä. Kalullakin pari loisto paikkaa ampua, ni ei, lähdetään riplaamaan.
Siellä on taas kielletty vetäminen. Ihme siirtelyä ja jätönjättöä

Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Siellä on taas kielletty vetäminen. Ihme siirtelyä ja jätönjättöä
Perus päin vittua pelattu yv kuudella jätöllä ja parilla paskapassilla. Ja Lapsille se 2min yv surffailua.

Menee mun mielestä ihan hukkaan Tuksu ykkösyyveessä, kun Raikkuli seisoo sen vetäjän paikalla.

Edit: jätöllä. Helvetin autocorrect.

Suosikkijoukkue
Pelicans ennen Ylliä ja Yllin jälkeen
Ei kyllä olis varaa noin hyviä paikkoja hukkailla.

Veath_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Varmaan mielipiteeni kanssa vähemmistössä mutta kyllä Antero Mertaranta on vieläkin parhaita selostajia. Ehdoton ykkönen tunnelman luonnissa.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vittu mikä erän alku. Ei lähe nii ei

LKKK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Saa sitä Riihistä silmätikkuna pitää. Aiheestakin. Avausmaalissa oli tosin Vuko joka merkkasi täysin päin vittua.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei tuu syötöistä tänää lasta eikä pas..

LKKK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Uutta sentterihankintaa moni on täällä kehunut. Omaan silmään ei ole tuonut kovinkaan paljon, toistaiseksi.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
No nyt oli erinomainen lasin kautta purku Ripuli-Riihiseltä, mistä Timppa pääsee rankaisemaan!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy