Muun muassa viime keväänä, kun iiäfkoon kissapojat lähti kesälomille Seksi-Lassen alistaessa koko esikaupunkia ja brändiä.Millos Lahdessa on sitten menestytty? :D
No esimerkiksi kahtena peräkkäisenä keväänä finaaleissa ja muistaakseni teille olo aika katkeraa hävitä meille viime kevään playoffeissa.Millos Lahdessa on sitten menestytty? :D
Kypsää käytöstä. "Mä tuun tänne provoamaan koska te tulitte meidän osioon ekana."Näin juuri. Niin kauan kun te eksytte meiän osioon niin mä kyllä löydän tänne. Eikai aikuisilla ihmisillä voi pikku huutelu mennä näin pahasti ihon alle? Jääkiekkoahan tämä vain on :)
Eiköhän se sen verran sapettanut, jotta saa hyvän buustin viimeiseen erään.IFK:n pukukoppimaali pitäs osata kääntää meidän eduksi ja pistää vaan vikaan erään täysi höyry päälle. Kyllä tää hoidetaan.
Eilen nähtiin kuinka aikuisilla ihmisillä voi mennä jääkiekkojoukkueen maskotti melko pahasti ihon alle.. No mutta nauti pelikiellostasi.Näin juuri. Niin kauan kun te eksytte meiän osioon niin mä kyllä löydän tänne. Eikai aikuisilla ihmisillä voi pikku huutelu mennä näin pahasti ihon alle? Jääkiekkoahan tämä vain on :)
Niin mitähän kaikkea syitä löysivätkään häviölle :)No esimerkiksi kahtena peräkkäisenä keväänä finaaleissa ja muistaakseni teille olo aika katkeraa hävitä meille viime kevään playoffeissa.
On siellä onneksi 20 min vielä hoitaa hommaSiellä on kaverilla tyyliin kaksi ketjullista keskinkertaisuuksia jäällä ja onnistutaan sössimään selvä johto. Valitettavan tuttua.
Tässä tiivistyy koko kauden kuva. Hieman jo hirvittää tuo edessä odottava 17.1-1.2 välinen jakso, jolloin kohdataan 2x HPK, 2x KooKoo, JYP ja TPS.Siellä on kaverilla tyyliin kaksi ketjullista keskinkertaisuuksia jäällä ja onnistutaan sössimään selvä johto. Valitettavan tuttua.
Mielellään se 3 pinnaa, pitäs vaan keskittyä siihen verkkojen pöllytykseen kolmannessa ja maltilla rakentaa paikat ratkoa ottelu.Tästä pelistä ei kelpaa mikään muu kuin 3 pistettä, kyllä noin vässykkäjoukkue pitäis voittaa kymmenen kertaa kymmenestä.