Peliesitykset ja -suoritukset 2024–2025

• 613 392
  • 14 308

Hemuli48

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!
Oon luullu, että tsadin pelottava isokissa karjuisisi ja murisisi, mut tän ketjun perusteella se on kyllä enneminkin naukunut ja jopa itkua tihrustanut...

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Nyt vaan kolmanteen erään sen Yllin/Roiston videon teemoilla - määrätään ottelun tempo ja ollaan aktiivisempi joukkue, niin hyvä tulee.

Tää on omissa käsissä!

Frykke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Hurricanes
Iikalle toivoisi kyllä maalia jos se vapauttaisi taas energioita lisää ..Tappara-matsissa oli nähtävissä sitä Iikkaa mitä on hienoa seurailla

Suosikkijoukkue
in Sami we trust
Näin juuri. Niin kauan kun te eksytte meiän osioon niin mä kyllä löydän tänne. Eikai aikuisilla ihmisillä voi pikku huutelu mennä näin pahasti ihon alle? Jääkiekkoahan tämä vain on :)
Kypsää käytöstä. "Mä tuun tänne provoamaan koska te tulitte meidän osioon ekana."

Oikeesti. Aikuinen mies ja käyttäytyy kuin lapsi jolta on juuri viety lempi hiekkalelu.

Purezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Näin juuri. Niin kauan kun te eksytte meiän osioon niin mä kyllä löydän tänne. Eikai aikuisilla ihmisillä voi pikku huutelu mennä näin pahasti ihon alle? Jääkiekkoahan tämä vain on :)
Eilen nähtiin kuinka aikuisilla ihmisillä voi mennä jääkiekkojoukkueen maskotti melko pahasti ihon alle.. No mutta nauti pelikiellostasi.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Tästä pelistä ei kelpaa mikään muu kuin 3 pistettä, kyllä noin vässykkäjoukkue pitäis voittaa kymmenen kertaa kymmenestä.

NuuskaHP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tästä pelistä ei kelpaa mikään muu kuin 3 pistettä, kyllä noin vässykkäjoukkue pitäis voittaa kymmenen kertaa kymmenestä.
Mielellään se 3 pinnaa, pitäs vaan keskittyä siihen verkkojen pöllytykseen kolmannessa ja maltilla rakentaa paikat ratkoa ottelu.

Kyllä tässä matsissa on ollut havaittavissa pienimuotoista väsymystä puolin ja toisin. Sen suhteen siis en yllättyisi vaikka väsyynkin ottelu ratkeaisi. Onhan toi matsi fyysisesti ollut kuluttava molemmille.

Myste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Hurricanes // FC Lahti // MMA
Mä en tajuu näitä vieraisiin pöytiin huutelijoita... Ehkä johtuu siitä etten itse harrasta sitä ollenkaan ja en ymmärrä sen "hienoutta". Aika noloo hommaa puolin ja toisin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy