Eiköhän se ole, mutta kyllä mulle 3 pinnaa ja mielellään vielä nollilla IFK:ta vastaan ihan hyvin.Se oli sitten sellainen perjantai-illan virkamieshöntsäily IFK:ta vastaan. Kolme pistettä toki se tärkein, mutta toivottavasti huomenna olisi sauna vähän lämpimämpi.
Mitä ihmettä?Se oli sitten sellainen perjantai-illan virkamieshöntsäily IFK:ta vastaan. Kolme pistettä toki se tärkein, mutta toivottavasti huomenna olisi sauna vähän lämpimämpi.
No eihän tässä ollut tunnetta ensimmäisen erän viimeistä kymppiä lukuunottamatta yhtään. Pelicans ja HIFK, Lahti ja Helsinki vastakkain perjantaina, ja jätkät nysvää kuin jotain mitä tahansa tiistai-höntsää.Mitä ihmettä?
”Virkamieshöntsäily”, eikös tässä ole ollut tunnetta ihan kunnolla?
Astunko miinaan?
Jaa, no ehkä olen vain niin fiiliksissä voitosta :)No eihän tässä ollut tunnetta ensimmäisen erän viimeistä kymppiä lukuunottamatta yhtään. Pelicans ja HIFK, Lahti ja Helsinki vastakkain perjantaina, ja jätkät nysvää kuin jotain mitä tahansa tiistai-höntsää.
Kyllähän tuo Peltosen HIFK osaa aikaa mallikkaasti tappaa tunteen pelistä.No eihän tässä ollut tunnetta ensimmäisen erän viimeistä kymppiä lukuunottamatta yhtään. Pelicans ja HIFK, Lahti ja Helsinki vastakkain perjantaina, ja jätkät nysvää kuin jotain mitä tahansa tiistai-höntsää.
Kaksi erää oli kyllä sellaista höntsälätkää ilman tunnetta, että en muista hetkeen näiden keskinäisessä nähneeni.Mitä ihmettä?
”Virkamieshöntsäily”, eikös tässä ole ollut tunnetta ihan kunnolla?
Astunko miinaan?
Näistä laatujoukkueista on nyt viime aikoina mitattu mm. IFK, Tappara, Lukko ja SaiPa... KalPa, ehkä Ilves taitaa olla ne sellaiset takuuvarmat ja vaaralliset suorittajat.Voitosta saa fiilistellä kuten yllä mainittu. Mutta ei tämä mikään jäätävä esitys ollut.
Monelta laatujoukkueelta ois saattanut tulla pataan tällä esityksellä.
Sama oli täällä..Mulla on lasse maalintekijäksi vetona, niin sen takia ei osu.
Oon vähän samaa mieltä. Pari erää oli lähinnä vaan pellailua, eikä näyttänyt siltä et oltais yritetty laittaa homma pakettiin ja kohti huomista.No eihän tässä ollut tunnetta ensimmäisen erän viimeistä kymppiä lukuunottamatta yhtään. Pelicans ja HIFK, Lahti ja Helsinki vastakkain perjantaina, ja jätkät nysvää kuin jotain mitä tahansa tiistai-höntsää.
Ja täällä huudellaan että toi rotta pelaa puhdasta peliä??