Jonkinlaista diivailua taisi olla. Muistaakseni piti päästä tuloksenteko yksikköön heti vaikka ei ollut vielä näyttöjä lyödä pöytään ja alkoi kiukuttelemaan ihan tosissaan, vaihtoi maisemaa tapparaan jossa myös kohtasi eripuraa ja oikeusteitse haki lomarahoja tampereelta yms.Taisi diivailla meillä aikanaan.
Vittu mitä puolustamista..
Toki näin, tätä kaikki varmasti haluaa. Mutta pitää kuitenkin olla realisti, se rakenne ja punainen lanka ollut hukassa aika kauan, niin ei se varmaan yhdellä bussimatkallakaan löydy. Joten itse ainakin iloitsen tässä kohtaa näistä pienistä ilon aiheista. Mutta kukin tavallaanSitä, että tuo näyttäisi rakenteelliselta ja punaisen langan omaavalta jääkiekolta. Nyt ollaan täysin yksilösuoritusten varassa.
Juuri näin. Kiva juttu, jos voitetaan heikosti pelannut Lukko, mutta se ei sitä isoa kuvaa muuta eikä myöskään lämmitä tuntia kauempaa.Joten itse ainakin iloitsen tässä kohtaa näistä pienistä ilon aiheista. Mutta kukin tavallaan.
Voitto ja hienot maalit maistuu aina, mutta se ei poista sitä faktaa että valmennus on paska.Toki näin, tätä kaikki varmasti haluaa. Mutta pitää kuitenkin olla realisti, se rakenne ja punainen lanka ollut hukassa aika kauan, niin ei se varmaan yhdellä bussimatkallakaan löydy. Joten itse ainakin iloitsen tässä kohtaa näistä pienistä ilon aiheista. Mutta kukin tavallaan
Tämä. Vaikka itekin toivon Yllin potkuja niin tottakai myös sitä että pelsut voittaa pelejä, Yllin valmennuksessa tai jonkun muun.Voitto ja hienot maalit maistuu aina, mutta se ei poista sitä faktaa että valmennus on paska.
Kyllä, ja vaikka ei ole Ylliä kohtaan henk koht mitään vastaan, niin ois pitänyt vaihtaa jo kuukaus sitten. Ymmärrän myös sen, että se tulisi luultavasti ihan liian kalliiksi, jos/kun kassa on tyhjä. Mutta vielä parempi vaan, jos Pelsut alkaa voittamaan Yllin ollessa päävalmentajana ja löytyy se hyvä pelitapa. Itse en siihen kovin paljoa usko.Tämä. Vaikka itekin toivon Yllin potkuja niin tottakai myös sitä että pelsut voittaa pelejä, Yllin valmennuksessa tai jonkun muun.
Juu ja ei mullakaan ole mitään sitä vastaan, että laiva kääntyis Yllin johdolla. Sehäm olis päinvastoin tosi hienoa.Kyllä, ja vaikka ei ole Ylliä kohtaan henk koht mitään vastaan, niin ois pitänyt vaihtaa jo kuukaus sitten. Ymmärrän myös sen, että se tulisi luultavasti ihan liian kalliiksi, jos/kun kassa on tyhjä. Mutta vielä parempi vaan, jos Pelsut alkaa voittamaan Yllin ollessa päävalmentajana ja löytyy se hyvä pelitapa.
Känni VauhkoKäyhköllä kesti taas äsken vähän liian kauan avaaminen.
Tää hoidetaan.Nyt skarpatkaa tai jää luu tästäkin käteen!