Mainos

Peliesitykset ja -suoritukset 2024–2025

• 385 741
  • 9 255

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Hyökkääjien ja ylivoiman peluuttaja taustalla jauhoi purkkaa kädet taskussa....

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Eihän tossa touhussa ole mitään rakennetta. Äkkiä ylös omista ja sen jälkeen sovelletaan jotain.

Tämä on myös oma fiilis. Pitkään yritettiin lyhytsyöttöpeliä. Kun Ylli ja Roine piti puheensa, niin nyt yritetään kaikissa tilanteissa nostaa pystyyn.

Tää on kuin katsoisi one trick ponya, temppu vaan vähän muuttuu, mutta ei lopputulos. Kyllä mä valmennuksen vastuuttaisin tästä.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Ihan saatanan säälittävä kirivaihe kyllä. Yllin ja Roiston nolon puheen voi saman tien heittää romukoppaan, siltä meni pohja JO toisessa pelissä. Ulos, ja heti.

Suosikkijoukkue
Pelicans, Darts, LA Rams, AD99
Hyi helvetti tää joukkue on paska

Suosikkijoukkue
Pelicans, Darts, LA Rams, AD99
Voitettiin laukaukset kolmannessa!

Ezama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onko niin, että maanantaina Yli-Junnila ja Roine ovat taas YouTubessa ja lupailevat muutoksia?
"Puheet ja lupaukset eivät toimineet odotetusti, joten seuraavaksi koitetaan tekoja. Joulun jälkeen meillä on ns. dynaamiset ketjukoostumukset eli tarkoittaa logistiikasta sekä pihapeleistä tuttua FIFO-periaatetta. Mitä nopeammin tulet kentältä vaihtoon, sitä nopeammin pääset taas kentälle. Pelitaktiikka päivän matsiin tehdään huutoäänestyksellä kopissa ennen ottelua."

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Karmeaa pelaamista Pelsuilta. Oliko hyvän SaiPa pelin jälkeinen ulospuhallus? Seuraava peli kertoo paljon!

Vaikuttaa siltä, että oikean tunnetilan saamiseksi tuo joukkue tarvii jotain ylimääräistä.

Viimeksi muokattu:

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Tulin, näin ja voi...". - VOI, VOI!
Etäyhteys Kuusamakujalle ja uusia prinsiippejä kolmanteen erään? 20 minuuttia painetta, four passes breaks any defense. Goalie vs. goalie. Individual effort.
"Minä en ole sen arvoinen, että te naureskelette täällä ..."

Kiekkoleijona #74 tuskin kohta muistaa sanomisiaan. Muistisairaus vie miestä.

---

Voi kumpa Pelicansilla olisi joukkue ja päävalmentaja. Niistä voisi aloittaa.

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Pelastakaa sotamies Ryan tuolta nelosesta.
Pelastettiin jo Bryggman, se on pelannut ihan toisella tavalla kun Lasch ei ole siinä vierellä.
En tiedä kenen rinnalle Lasch pitäisi laittaa, ehkä jopa kokeilisin Kangasniemeä siihen ja joku Väänänen tai Tyrväinen keskelle. Siinä vaan on se riski että omissa soi turhan herkästi.

On erittäin vaikea ajatella miten Laschista saataisi enemmän irti, se on koko kauden ollut mun silmään ihan hyvä mutta kertokaa millaisessa ketjussa siitä saisi tulosta irti 5vs5 pelissä? Mä en löydä vastausta. Mitä väliä sillä siis on missä ketjussa se vetää kunhan ylivoimassa on isossa roolissa.

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pelastettiin jo Bryggman, se on pelannut ihan toisella tavalla kun Lasch ei ole siinä vierellä.
En tiedä kenen rinnalle Lasch pitäisi laittaa, ehkä jopa kokeilisin Kangasniemeä siihen ja joku Väänänen tai Tyrväinen keskelle. Siinä vaan on se riski että omissa soi turhan herkästi.

On erittäin vaikea ajatella miten Laschista saataisi enemmän irti, se on koko kauden ollut mun silmään ihan hyvä mutta kertokaa millaisessa ketjussa siitä saisi tulosta irti 5vs5 pelissä? Mä en löydä vastausta. Mitä väliä sillä siis on missä ketjussa se vetää kunhan ylivoimassa on isossa roolissa.
Tuksun ja Sveitsistä saapuvan Joshin kanssa joulun jälkeen?

(1)
  • Tykkää
Reactions: egar

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

Ei nyt unohdeta, että mikä ketju johti joukkoja viime kaudella etenkin ratkaisuhetkillä. Ilman Purrea tuo ei toki näytä toimivan.

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä meidän kapteenikin saisi kentällä suorittaa,hävisi kaksinkamppailut ja pelasi tänään itsensä pihalle,josta lopputuloksena lässille jäähy.En näe mitään käyttöä tolla kapteenilta tuolla hintalapulla.Jos palkka olisi kolmasosa niin menisi jatkeena.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy