Toivottavasti.Näämmekö yllin viimeiset piirrot fläppitauluun?
Toivottavasti.Näämmekö yllin viimeiset piirrot fläppitauluun?
En usko. Saipa voitto toi taas 2 viikkoa lisäaikaa.Toivottavasti.
Eihän tossa touhussa ole mitään rakennetta. Äkkiä ylös omista ja sen jälkeen sovelletaan jotain.
Taitaa olla yleisön tai ainakin palstan inhokki kyseinen kaveri.Hyökkääjien ja ylivoiman peluuttaja taustalla jauhoi purkkaa kädet taskussa....
"Puheet ja lupaukset eivät toimineet odotetusti, joten seuraavaksi koitetaan tekoja. Joulun jälkeen meillä on ns. dynaamiset ketjukoostumukset eli tarkoittaa logistiikasta sekä pihapeleistä tuttua FIFO-periaatetta. Mitä nopeammin tulet kentältä vaihtoon, sitä nopeammin pääset taas kentälle. Pelitaktiikka päivän matsiin tehdään huutoäänestyksellä kopissa ennen ottelua."Onko niin, että maanantaina Yli-Junnila ja Roine ovat taas YouTubessa ja lupailevat muutoksia?
"Minä en ole sen arvoinen, että te naureskelette täällä ..."Etäyhteys Kuusamakujalle ja uusia prinsiippejä kolmanteen erään? 20 minuuttia painetta, four passes breaks any defense. Goalie vs. goalie. Individual effort.
Pelastettiin jo Bryggman, se on pelannut ihan toisella tavalla kun Lasch ei ole siinä vierellä.Pelastakaa sotamies Ryan tuolta nelosesta.
Tuksun ja Sveitsistä saapuvan Joshin kanssa joulun jälkeen?Pelastettiin jo Bryggman, se on pelannut ihan toisella tavalla kun Lasch ei ole siinä vierellä.
En tiedä kenen rinnalle Lasch pitäisi laittaa, ehkä jopa kokeilisin Kangasniemeä siihen ja joku Väänänen tai Tyrväinen keskelle. Siinä vaan on se riski että omissa soi turhan herkästi.
On erittäin vaikea ajatella miten Laschista saataisi enemmän irti, se on koko kauden ollut mun silmään ihan hyvä mutta kertokaa millaisessa ketjussa siitä saisi tulosta irti 5vs5 pelissä? Mä en löydä vastausta. Mitä väliä sillä siis on missä ketjussa se vetää kunhan ylivoimassa on isossa roolissa.
Ei nyt unohdeta, että mikä ketju johti joukkoja viime kaudella etenkin ratkaisuhetkillä. Ilman Purrea tuo ei toki näytä toimivan.Pelastettiin jo Bryggman, se on pelannut ihan toisella tavalla kun Lasch ei ole siinä vierellä.
En tiedä kenen rinnalle Lasch pitäisi laittaa, ehkä jopa kokeilisin Kangasniemeä siihen ja joku Väänänen tai Tyrväinen keskelle. Siinä vaan on se riski että omissa soi turhan herkästi.
On erittäin vaikea ajatella miten Laschista saataisi enemmän irti, se on koko kauden ollut mun silmään ihan hyvä mutta kertokaa millaisessa ketjussa siitä saisi tulosta irti 5vs5 pelissä? Mä en löydä vastausta. Mitä väliä sillä siis on missä ketjussa se vetää kunhan ylivoimassa on isossa roolissa.