Pavlovin Koira
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Paikalliset
Ihmetteléeköhän Bartosak että vittu mihin paskajengiin mä oon oikein tullut?
Aattele mitä se 1-2 divaripakki Ruotsista miettii....Ihmetteléeköhän Bartosak että vittu mihin paskajengiin mä oon oikein tullut?
Onneksi paskaBanskyllä on vain 1 vuotinen soppari.Väittäisin että meillä on Liigan 2 huonointa pakkia, ainakin top 5. Riihinen ja Zabransky
Samaa meinasin tulla laittamaan, jos ei ollut kauden huonoin erä pelillisesti, niin kovin kauas ei jääty.. Silti, ei yhtään päästettyä maalia!Oli yks paskimpia eriä mitä oon tällä kaudella nähnyt. Vaikka ilmasiks sais seuravaan lipun en tulis katsomaan niin kauan kun tuo paskakasa valmennustiimii on penkin takana.
Ei sitä vielä tiedä. Yrittää varmaan heti, jos tulee paikka.Barto ei kuitenkaan tee meille maaleja
Ihan varmasti paranisi. Tuolla rosterilla on ilmiselvät puutteensa mutta ei se nyt noin huono ole mitä tulokset antaa ymmärtää.Mua pelottaa, että tää ei välttämättä tästä kauheasti parane edes valmentajaa vaihtamalla. Meillä on varmaan sarjan hitaimmat ja huonoiten luistelevat hyökkääjät ja aivan järkyttävän huonot pakit. Ei yhtään edes kohtalaisen hyvää keskushyökkääjää ehjänä.
Tai mitä tekee Bryggman? - Ei ainakaan kuskaa kiekkoa, ei ehdi kulmiin, ei lähelläkään vetopaikkoja...Aivan järkyttävää peliä. Onks tolla Kumpulaisella loukki? Vai miks ei mee mihinkää tilanteeseen täysillä? Varoo ja jarruttaa mielummin kun taklaa.
Zabransky on luokaton.
Puolustuspelaaminen on mennyt valovuodella eteenpäin aiemmista peleistä. Siellä on aika tukossa toi meidän maalin edusta kun sinne tullaan niin sieltä yleensä löytyy ensimmäisenä meidän lapaSanotaan näin että nään tämän silti positiivisena, peli vasta yksmuna kalpalle, ollaan kuitenkin puolustettu paremmin kuin viime peleissä. Toki pitäisi päästä hyökkäämään että olisi mahkut hankkia niitä maalipaikkoja tai saada kaveri rikkomaan.. Barto kyllä yllättänyt minut ollen tosiaan jo nyt varmempi kuin aiemmat yrittäjät tällä kaudella.
Tämän voi kiteyttää siihen, että siellä on apinan tilalla jo gorilla selässä useammalla pelaajalla. Vaatis kunnon ulospuhalluksen voiton myötä jotain 8-0Tai mitä tekee Bryggman? - Ei ainakaan kuskaa kiekkoa, ei ehdi kulmiin, ei lähelläkään vetopaikkoja...
Tai Lasch... aivan yössä. Horky, täysin varjo itsestään. Tukainen heittelee tänää pelkästään selän takaa, haastamatta ketään. Onko Vilen, Väänänen tai Roine ylipäätään leimannut kellokorttiaan?
Aivan hirvittävä tuska päällä, kun kukaan ei onnistu missään. Jotain kertoo se että Lindfors suunnilleen meidän näkyvin hyökkääjä tänään, eihän pitäisi edes mahtua rosteriin!
Ja silti, motivaatiosta en ketään moittisi.
Nojaa, Kalpa paremmalla tuurilla ois pistäny ainakin 3-4 lisää sisään, koska tuolla on niin vapaana kaverit maalin edessä.Puolustuspelaaminen on mennyt valovuodella eteenpäin aiemmista peleistä. Siellä on aika tukossa toi meidän maalin edusta kun sinne tullaan niin sieltä yleensä löytyy ensimmäisenä meidän lapa
Olisi kyllä, eli on tässä vähän hyvää tuuriakin ollut mutta sitäkin tarvitaan. Jos tuolla olis ollut Jasse tai Olle maalilla niin väitän että noistakin pari bartosakin ottamaa olis ollut jo maalissa.Nojaa, Kalpa paremmalla tuurilla ois pistäny ainakin 3-4 lisää sisään, koska tuolla on niin vapaana kaverit maalin edessä.