Mainos

Peliesitykset ja -suoritukset 2024–2025

• 377 973
  • 8 980

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Ei vittu näitä jäähyjä! Vai onko seeprat taas sokeita?

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Jaahas, se oli Vukon maila vai? Katsoin liian tarkasti JJ:tä vaan ja ihmettelin että mitä vittua, 2 minuuttia joo, huumori että mentiin videolle edes tosin

En tosin nähnyt sitäkään itse, uskotaan palstalaisia

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toiset osaa vetää maalin yv:llä ku meidän velliperseet leipoo sitä kiekkoa loputtomiin

NuuskaHP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eniten tässä nyt ihmettelen edelleen mistä noi jäähyt oikein tuli. MOlemmat aivan vitun "lahjottuja" tuomioita.

Tollasesta tuomarityöskentelystä pitäisi kyllä joutua vastuuseen

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Tuli aikaisemmasta tilanteesta sillä hidastuksessa tuomarilla oli käsi jo pystyssä. Selkeä korkeamaila tämäkin tosin.
Eli oli taas loistavat uusinnat kun tuota JJ:n tilannetta maalin edestä pyöritteli, toki sitten JJ päätti korjata tämän vääryyden ottamalla selvän korkean itse perään, hyvin meni pojat

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vittu nää dumarit on sekasin tänää :D Eka levittää kädet ettei oo pitkä, sit se viheltääkin sen pitkän.

Vlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eli oli taas loistavat uusinnat kun tuota JJ:n tilannetta maalin edestä pyöritteli, toki sitten JJ päätti korjata tämän vääryyden ottamalla selvän korkean itse perään, hyvin meni pojat
Ei vaan siinä maalinedessä oli Vukon korkeamaila joka kyllä näkyi hidastuksissa. Puolestaan tässä jälkimmäisessä jäähyssä hidastus oli pielessä.

Vexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eniten tässä nyt ihmettelen edelleen mistä noi jäähyt oikein tuli. MOlemmat aivan vitun "lahjottuja" tuomioita.

Tollasesta tuomarityöskentelystä pitäisi kyllä joutua vastuuseen
Vuko lyö lavan päällä vastustajan kypärän pleksin alareunaan. JJ napsauttaa mailalla kaveria kypärään. Aivan selviä jäähyjä. Tuomarit olisi perseestä, jos eivät noista vihellä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy