Mainos

Peliesitykset ja -suoritukset 2024–2025

• 306 086
  • 7 417

Myste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Hurricanes // FC Lahti // MMA
Siellä on nyt iso henkinen kriisi joukkueessa. Jätkät puristaa mailaa ihan vitusti. Joka jätkällä kauhea pakko saada kauden paras peli nyt heti alle.

Ei tosta mitään tule, eikä ainakaan tollasilla odotuksilla.
Toi lukko tuskin avautuukaa nykyisellä "kokoonpanolla". Jotain muutosta tarvitsee tehdä, mieluiten jo eilen.

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä olen viimeinen kaveri, joka yrittää puolustella tätä joukkuetta. Olen tuominnut kanukit jo epäonnistuneiksi ja varmaan ensimmäisten joukossa ollut kirjoittamassa että Yllin kanssa on homma ihan sekaisin ja potkut on ainoa järkevä vaihtoehto.

Silti tänään oltiin vaan tehottomia. Paikkoja oli riittävästi. Sen kai kaiketi saa sanoa?
Tänään oltiin tehottomia. Vähän kärkkäästi kirjoitin, sori siitä.

Tehottomuuden lisäksi ihmetyttää, miten tuo puolustus aukeaa välillä aivan käsittämättömällä tavalla vielä tässä vaiheessa kautta. Pari siirtoa ja vastustaja läpiajossa ja läheltä puolustetaan löysästi.

Säälin Ylliä, enkä tietenkään toivo potkuja, mutta ei hänellä näytä olevan avaimia tähän hommaan.

nataS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä olen viimeinen kaveri, joka yrittää puolustella tätä joukkuetta. Olen tuominnut kanukit jo epäonnistuneiksi ja varmaan ensimmäisten joukossa ollut kirjoittamassa että Yllin kanssa on homma ihan sekaisin ja potkut on ainoa järkevä vaihtoehto.

Silti tänään oltiin vaan tehottomia. Paikkoja oli riittävästi. Sen kai kaiketi saa sanoa?

Paikkoja oli riittävästi voittoon, mutta olihan tuo silti helvetin saamaton esitys eikä siellä kunnon taisteluilmettä ollut nähtävissä missään vaiheessa. Ansaittu tappio. Taistelevampi ja enemmän voittoa halunnut ja sen eteen likoon laittanut joukkue voitti.

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans

Tehottomuuden lisäksi ihmetyttää, miten tuo puolustus aukeaa välillä aivan käsittämättömällä tavalla vielä tässä vaiheessa kautta. Pari siirtoa ja vastustaja läpiajossa ja läheltä puolustetaan löysästi.

Säälin Ylliä, enkä tietenkään toivo potkuja, mutta ei hänellä näytä olevan avaimia tähän hommaan.

Itseänikin harmittaa kuin sitä kuuluista oravaa. Pelitapa puuttuu tai ainakin sellainen jonka takana kanukit ja Zabransky olisi myös toteuttamassa.

Samoin sentteriosastolla annetaan kovasti tasoitusta puolustuspäässä ja merkkausvirheitä syntyy jo senkin vuoksi.

Siihen lisää huonon aloitusprosentin, niin ei ole ihme että hyökkäyksiin mennään alivoimaisina ja pesukone myllää omassa päässä.

NuuskaHP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Puuttuvat selvä ykkös centteri + selkeä ykkös maalivahti sekä 1 kovanluokan puolustaja niin homma saattaisi alkaa toimimaan. Muutoin joukkueesta kyllä löytyy voittaneita pelimiehiä ihan tarpeeksi henkisten asioiden balanssiin laittamiseksi.

Mut ehkä eniten tuo selvän ykkös centterin puute nyt näkyy valitettavasti. Kumpulaista on väkisin koitettu leipoa paikkaamaan sitä vajetta, mutta nuori poika edelleen ja aivan jääkylmänä tällähetkellä, sitli vain kuormaa lisää.

Bo73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelsu

Ylli on varmaan hyvä kakkosvalkku, mutta ei riitä vielä liigaan ykköseksi.

Niitä läpiajoja oli taas varmaan 3-4. Sportin samantasoisen viimeistelyn ansiosta numerot pysyi pitkään tasaisena.

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Olen todella mykistynyt!

Tämä oli parasta mitä joukkue sai aikaan ja näytti meille paikan päälle harhautuneelle 2500 silmäparille, että tahtoa löytyy.

Ei ole todellista!

Jägen_pelsut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllähän tuolla osa pelaajista taisteli ja teki ja osa vaan ihmetteli. Ja se näky varsinkin voittomaalissa! Neljä katsoo kun yks ei tee mitään. Sport loi kolme saman kaltaista tilanetta 2 min aikana ja viimein helähti. Vastaavasti kun itse luotiin tuollainen tilanne pakki/hyökkääjä heittäytyi kiekon eteen.

Itse lähtisin uusimaan ennemmin pakistoa kuin Ylliä. Ei me olla mikään 90-luvun Jokerit jotka rahalla mällää ja vaihtaa valmentajia kun joukkue on väärin kasattu. Meillä ei ole sitä ykköspakkia, vaan +200k€ äijä joka pelaa muutamaa välähdystä lukuun ottamatta todella keskinkertaisesti. Kalu, Zaba ja Vuko pihalle ja korvaavia sisälle.

(1)
  • Tykkää
Reactions: aave

Bo73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelsu
Kyllähän tuolla osa pelaajista taisteli ja teki ja osa vaan ihmetteli. Ja se näky varsinkin voittomaalissa! Neljä katsoo kun yks ei tee mitään. Sport loi kolme saman kaltaista tilanetta 2 min aikana ja viimein helähti. Vastaavasti kun itse luotiin tuollainen tilanne pakki/hyökkääjä heittäytyi kiekon eteen.

Itse lähtisin uusimaan ennemmin pakistoa kuin Ylliä. Ei me olla mikään 90-luvun Jokerit jotka rahalla mällää ja vaihtaa valmentajia kun joukkue on väärin kasattu. Meillä ei ole sitä ykköspakkia, vaan +200k€ äijä joka pelaa muutamaa välähdystä lukuun ottamatta todella keskinkertaisesti. Kalu, Zaba ja Vuko pihalle ja korvaavia sisälle.
Jos saadaan yksi maali aikaiseksi, niin tällä linjalla pitäisi uusia hyökkääjätkin. Ainoa toimiva asia tänään oli maalivahtipeli. Lindbom on parantanut kuin se kuuluisa sika juoksuaan.

palli gunnar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

Pakit tosiaan vaihtoon ja harmi ettei enää peliitat pelaa mestistä, näiden D Niemisten ja J junkkarien ym olisi
hyvä ottaa vauhtia ja kokemusta ensin mestiksestä (toki se mahdollisuus voi tulla tätäkin reittiä jos sama tahti jatkuu)

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Eri mieltä tästä. Hyvä, että on sellainen joka puolustaa omia. Tietenkin tuo poikkari nyt oli ihan turha. Tällä hetkellä moni alisuorittaa, mutta nään että Vuko parantaa kauden edetessä.
Pelkkä omien puolustaminen Einaria vastaan ei vaan riitä, jos pelitilanteissa ei pysty pitämään maalinedustaa puhtaana.

Valonpisara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pelkkä omien puolustaminen Einaria vastaan ei vaan riitä, jos pelitilanteissa ei pysty pitämään maalinedustaa puhtaana.
Hyvä esimerkki tämän päivän pelistä toisen erän viimeisiltä sekunneilta:
Aloitus puolustusalueella. Vuko pelaa itsensä Sport pelaajan väärälle puolelle, ulos pelitilanteesta ja näin päästää Sportin vielä maalintekopaikkaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy