Mainos

Peliesitykset ja -suoritukset 2024–2025

• 307 054
  • 7 419

BalrodFI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans & Dallas Stars
Puolustus vuotaa pelistä toiseen, eikö valmennusryhmä pidä läpiajoa realistisena maalitilanteena vai miksei niitä olla vieläkään saatu kuriin? Hirveän montaa peliä en ole ehtinyt katsoa, mutta ne jotka olen katsonut on vastustajalla vähintään kolme läpiajoa ottelua kohden.

Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Ketä nää lampaat on? Missä on mun joukkue, joka taistelee, raastaa, runnoo pelin vaikka väkisin vastustajan päähän? Nyt puppeloidaan, kävellään ja katsellaan. Missä on se lepoetu? Missä on taisteluilme?

Mitä vittua oikeasti. Ollaanko me näin paskoja, vai mikä mättää? Ylli? Joku kopissa? Joku on todella pahasti pielessä.

NuuskaHP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tehkää nyt jotain taikatemppuja sitten kolmanteen erään, vittu ihan sama mitä teette mutta 3 pistettä on otettava.

Bo73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelsu
On kyllä niin HMV, ettei mitään rajaa. Vähäksi aikaa alkoi kiinnostamaan Tyrsky-episodin jälkeen, mutta sitten lerpahti.

nataS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ketä nää lampaat on? Missä on mun joukkue, joka taistelee, raastaa, runnoo pelin vaikka väkisin vastustajan päähän? Nyt puppeloidaan, kävellään ja katsellaan. Missä on se lepoetu? Missä on taisteluilme?

Mitä vittua oikeasti. Ollaanko me näin paskoja, vai mikä mättää? Ylli? Joku kopissa? Joku on todella pahasti pielessä.

Eipä kyllä ole paljoa voitontahdosta näkynyt pilkahdustakaan peliesityksessä. Itse juuri mietin, että löytyykö erätauolla sellainen asenne, että kairataan se voitto sieltä vaikka väkisin vai jatketaanko puppelointia ja löydetään taas keinot pelin häviämiseen.

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Mielenkiintoinen muutos ylivoimaan; kaksi selkeää maskimiestä ja kaksi pakkia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy