Mainos

Peliesitykset ja -suoritukset 2024–2025

• 285 029
  • 6 853

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Mä en tajua tuota Horkyn roolia yv:llä, miks helvetissä se ei ole vetäjän paikalla?

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Heti kun saatiin edes kerran tuotua kiekko ongelmitta hyökkäysalueelle, niin tuloksena oli ihan kelpo ylivoimapyöritys. Kuka olisi uskonut.

NuuskaHP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllähän Niemisellä luonnollisesti paljon vielä opittavaa liigajäillä on, ihan ei yhtä paljoa ole aikaa miettiä syöttöä kun junnuissa. Kyllä se siitä.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Ottiko muuten osumaa tossa ihan lopussa?

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Mä en tajua tuota Horkyn roolia yv:llä, miks helvetissä se ei ole vetäjän paikalla?
Kätisyyksien takia, koska Raikka pyörittää peliä sieltä puolelta missä Horky olisi vetäjän paikalla rightin miehenä.

Perkele, siinä oli lähellä että olisi lähtenyt läpi :D
Enskalla vähän heitti arviot etäisyydessä kun levitti liian alas, meinasi käydä kylmät :D

Yukon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Niiralan montun marraskuinen tiistai-ilta kuulostaa siltä, että olisi niin perus Kuopion vieraspeli kuin voi olla, eli about 3-0 ekan 10min jälkeen.

Vaan ei ollut ja ihan yllättävän hyvä erä ja vieläpä johdossa!

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Milloinkohan viimeks oon odottanut Kuopion pelin toista erää innolla, enkä pelolla kuten yleensä. Todella outo tunne tämä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy