Peliä, kun kattoo niin suht selväähän tuo on,että missä mättää...Joku tässä mättää.
Mut eikös tuo rangaistus tullut yleisesti Pelsun joukkueelle ja Enska sitä lähti istumaan? Ite veikkaan että valmennuksen huutelusta tuli, mutta jos joku tietää että oli ihan Enskan jäähy niin saa huomauttaa.Ehkä Enska sanoi että "Epis jaot, meillä on joku Ylli" ja Ylli huusi tuomarille että "NONIIN, PISTETÄÄS JONAS BOKSIIN, AIKA OPPIA KÄYTÖSTAPOJA"
Aloin oikein kuuntelemaan että kuinka monella eri tavalla (väärin) voi nimen lausua... Taattua Saukkosta.Kolinek, Kalinik...
Ihan täysin vitsi oli tuo oma viesti, kun tuskin kenelläkään on mitään käryä mitä siellä on huudeltuMut eikös tuo rangaistus tullut yleisesti Pelsun joukkueelle ja Enska sitä lähti istumaan? Ite veikkaan että valmennuksen huutelusta tuli, mutta jos joku tietää että oli ihan Enskan jäähy niin saa huomauttaa.
Vois jäädä pari valmentajaa sinne samalla...Karri Kivellä olisi nyt lyhyt matka studiopelistä Kouvolasta Lahteen.
Totta turiset. Varmaan ihan ok peli, mutta vastustajalla oli parempi viimeistely paikoistaan.Mielenkiitoista nähdä kuinka hyvä peli tämä oli Yllin mielestä...
No juu, itse olin sillee että kyllä siellä jotain taitoa on, ku jotain väläytyksiä aika ajoin tullut, mutta tainnut olla vaan materiaalia joka loistaa paskassakin valmennuksessa. Ei muuta ku ulos vaan koko valmennus, loppukausi Kiven ohjauksessa ja uutta valmentajaa kiikariin.Peliä, kun kattoo niin suht selväähän tuo on,että missä mättää...
Jos jonkun mielestä meiän jengi on jollain lailla tän keltanokan hallussa niin kättä ylös vaan!
Olen pitkään ollut sitä mieltä,että Zabranskysta pitäisi ensimmäisenä päästä eroon.Tsekin maajoukkuestatuksella olisi ottajia ja voisi jopa saada jotain tilalle.Junkkari ajaa saman asian paremmin.Edelleen pelissä on samat viisikkotason ongelmat, se pieni valon pilkahdus ennen taukoa ei saanutkaan jatkoa vaan taas palattiin lähtöruutuun. Hölö puhui viime syksynä siitä, että pelin kehittäminen olisi helppoa kun olisi luuranko jonka päälle rakentaa, ollaan jälleen siinä tilanteessa, että se "luuranko" on hukassa!
Pakko nostaa esiin Zabransky, aivan katastrofi! Minä laittaisin poppareille ja junnua tilalle.