Peliesitykset ja -suoritukset 2024–2025

• 259 470
  • 6 078

Ezama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ika sanoi kaljucornerissa viimeksi että Pelsut tulee vielä ja kovaa. Aika kauan sitä saa näköjään odotella, että tää homma lähtee toimimaan. 1/3 kautta väännetty menemään. Joku tässä mättää.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Ehkä Enska sanoi että "Epis jaot, meillä on joku Ylli" ja Ylli huusi tuomarille että "NONIIN, PISTETÄÄS JONAS BOKSIIN, AIKA OPPIA KÄYTÖSTAPOJA"
Mut eikös tuo rangaistus tullut yleisesti Pelsun joukkueelle ja Enska sitä lähti istumaan? Ite veikkaan että valmennuksen huutelusta tuli, mutta jos joku tietää että oli ihan Enskan jäähy niin saa huomauttaa.

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Mut eikös tuo rangaistus tullut yleisesti Pelsun joukkueelle ja Enska sitä lähti istumaan? Ite veikkaan että valmennuksen huutelusta tuli, mutta jos joku tietää että oli ihan Enskan jäähy niin saa huomauttaa.
Ihan täysin vitsi oli tuo oma viesti, kun tuskin kenelläkään on mitään käryä mitä siellä on huudeltu

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Peliä, kun kattoo niin suht selväähän tuo on,että missä mättää...

Jos jonkun mielestä meiän jengi on jollain lailla tän keltanokan hallussa niin kättä ylös vaan!
No juu, itse olin sillee että kyllä siellä jotain taitoa on, ku jotain väläytyksiä aika ajoin tullut, mutta tainnut olla vaan materiaalia joka loistaa paskassakin valmennuksessa. Ei muuta ku ulos vaan koko valmennus, loppukausi Kiven ohjauksessa ja uutta valmentajaa kiikariin.

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei varmaan isosti tässä konkurssissa pelasta mutta kokeilisin silti

1. Horky-Kumpula-Iikka
2. Lasse-Purre-Lasch
3. Rasse-Vilen-Tuksu
4.Enlund-Tyrsky-Roine

Munat puuttu kyl nelosen ukoiltakin tänään ja Enlund mussutti jäähylle kun oli paikat näennäisesti kiriä. Tuskin Timppa Rassen paikalle ja Bares Enskan paikallekaan huonontais isosti. Ja Junkkaria vaikka Zabranskyn tai Riihisen tilalle.

SSAA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kaivahan Pasi taas vanhaan tyyliin kuntopyörät ulos hallin kupeeseen valmiiksi. Joukkue saapuu pian illan vikoihin asennetta testaaviin treeneihin.

Treenien päätteeksi pehmeät saa lähteä ja Ylli lähtee samalla ovella. Ei voi joukkueen valmistautuminen otteluun olla näin toistuvasti noin viturallaan. Siitä syyn saa kannella päävalmentaja,

Hockey-65

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Edelleen pelissä on samat viisikkotason ongelmat, se pieni valon pilkahdus ennen taukoa ei saanutkaan jatkoa vaan taas palattiin lähtöruutuun. Hölö puhui viime syksynä siitä, että pelin kehittäminen olisi helppoa kun olisi luuranko jonka päälle rakentaa, ollaan jälleen siinä tilanteessa, että se "luuranko" on hukassa!
Pakko nostaa esiin Zabransky, aivan katastrofi! Minä laittaisin poppareille ja junnua tilalle.

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Edelleen pelissä on samat viisikkotason ongelmat, se pieni valon pilkahdus ennen taukoa ei saanutkaan jatkoa vaan taas palattiin lähtöruutuun. Hölö puhui viime syksynä siitä, että pelin kehittäminen olisi helppoa kun olisi luuranko jonka päälle rakentaa, ollaan jälleen siinä tilanteessa, että se "luuranko" on hukassa!
Pakko nostaa esiin Zabransky, aivan katastrofi! Minä laittaisin poppareille ja junnua tilalle.
Olen pitkään ollut sitä mieltä,että Zabranskysta pitäisi ensimmäisenä päästä eroon.Tsekin maajoukkuestatuksella olisi ottajia ja voisi jopa saada jotain tilalle.Junkkari ajaa saman asian paremmin.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Vajaa 2 sekkaa ja JJ:ltä helvetin hieno kiekonmenetys..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy