No tämä on kyllä tottaMe ei olla ees ansaittu tolla pelillä mitään pomppuja. Siinäpä se.
Onhan se vähän hauska et tuomareita kohti ei saa edes hengittää yleensä ja nyt joku egoerkki tuuppii siellä Tuksua ihan huvikseenMitä vittua toi tuomari tuolla pätee Tuksulle??
Joo tää just!! Sama kävi mielessä. Tuolleen ku pelaaja ois tarttunut tuomariin, niin ois tullu kakkua niin vitustiOnhan se vähän hauska et tuomareita kohti ei saa edes hengittää yleensä ja nyt joku egoerkki tuuppii siellä Tuksua ihan huvikseen
Toki on selvää miksi pelaajat ei saa koskea tuomareihin ja miksi tuomareiden pitää olla valmis purkamaan tappeluita etc, mutta tuo oli ihan vitun tyhmä tilanne kun näytti tuuppivan ihan vain sen takia koska voi.Joo tää just!! Sama kävi mielessä. Tuolleen ku pelaaja ois tarttunut tuomariin, niin ois tullu kakkua niin vitusti
Noin 28 peliä tjsp.Joo tää just!! Sama kävi mielessä. Tuolleen ku pelaaja ois tarttunut tuomariin, niin ois tullu kakkua niin vitusti
Juu, kyllä mä ymmärrän sen koskemattomuussäännön täysin, mut jotenkin ihan absurdi tilanne.Toki on selvää miksi pelaajat ei saa koskea tuomareihin ja miksi tuomareiden pitää olla valmis purkaamaan tappeluita etc, mutta tuo oli ihan vitun tyhmä tilanne kun näytti tuuppivan ihan vain sen takia koska voi.
TerveKyllä tuo olisi veskarin pitänyt ottaa kiinni.
Kuka kavensi?Kyllä tämä tästä
Terve.Terve
Mä alan kohta loiventaa jos tämä jatkuuKuka kavensi?
Tätä pelkään kans. Ei ainakaan paljon paskemmin voi pelata toista erää. Kolmatta en uskalla taas ees aatella.Jos tältä kaudelta tuttu trendi jatkuu, parannetaan selvästi toiseen ja sekoillaan taas kolmannessa.
Ai, kun Huttusen Heikit alistaa maalin eessä ohjurilla niin veskan syy?Ileltä Olofille silmälasit? Menny sisää pitkin kautta samanlaisia punaviiva roiskuja vähän väliä...
Ai, kun Huttusen Heikit alistaa maalin eessä ohjurilla niin veskan syy?
Joo, mä en kans tajuu miten toi kanukkipakki ei osaa ottaa sitä miestä maalilta ja tuntuu olevan aina myöhässä. Nytkin vain näennäisen poikkarin laittoi ukkoon ku kiekko oli jo maalissa.Tuo oli täysin Vukon maali.