Tätä itsekkin mietin, että aika kauan tässä miestä ajetaan Liigaan sisään seiskapakin roolissa, vaikka kuinka lapanen olisi puolustuspäässä.Kyllä tämä siltä haisee että Kalunyk on pelkästään näyteikkunassa tällä hetkellä.
Itse kovasti toivoisin että kyse olisi vain koirankopista, mutta lienee turhan haikailua tämä..
Sanoi Iikalle kopissa että ota sää jäähypörssi, mä otan pistepörssin ja Gooni-Iikka päästettiin vapaaksiLasch haluaa näköjään kultapotan takaisin.
Se on loisto kun toimii, mutta silloin kuin Lasch päätyy vain hieromaan sitä kiekkoa niin se ylivoima näyttää hirveältä, nyt on toiminut hyvin ja toivottavasti jatkuu näin, mutta kyllä sekin jossain vaiheessa slumppaa.Mitään pois meidän ylivoimalta mutta aika paljon sai Lasch hakea tuota kuningas-syöttöä koko ylivoiman ajan.
Tuli myös sama mieleen. Näytetään väläyksiä kaverista, mutta samalla minimoidaan loukkaantumisriskiä kaikin keinoin.Kyllä tämä siltä haisee että Kalunyk on pelkästään näyteikkunassa tällä hetkellä.
Itse kovasti toivoisin että kyse olisi vain koirankopista, mutta lienee turhan haikailua tämä..