Peliesitykset ja -suoritukset 2024–2025

  • 211 548
  • 4 936

NuuskaHP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sellasta. Tappioputkessa ollaan.

Voittaako Pelicans enää otteluakaan tällä kaudella? Aivan helvetin säälittävä suoritus. 3 pistettä oli tilauksessa. Sitten nyhjätään jatkoille. Kukaan ei vittu saa mistään tehtyä maalia ja terävin kärkikin tunaroi paikkansa toisensa perään. Sitten joku vitun ojantakanen ratkasee vielä rankuissa.
 

Lanu Spa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti
Myönnän, että salaa leikittelen ajatuksella Ilveksen antavan Hölölle potkut ja saataisiin takaisin pelastamaan tämä kausi.
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Jos Pelicansin pitäisi olla ylempänä sarjataulukossa, niin pitäisi myös Jypin olla. Tämä on ihan aidosti todella kova jengi tällä kaudella.
 

Le Deal

Jäsen
En ole lukenut ketjua joten pahoittelut jos jo sanottu. Tippuiko Kalynuk ja Lasch kesken pelin pois? Kun eivät ainakaan jatkoilla käyneet kertaakaan jäällä..
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onko se jotenkin ihmeellistä ? Veikkaan että samanlaista settiä ei ole silloin kun peli kulkee. Muutenkin aika absurdi kannan otto kun ollaan keskustelu palstalla.

No, se on vaan minun mielipiteeni että "vittumitäpaskaa"-viestit ei ole kovinkaan kummoisia sisällöltään. :)
 

Jägen_pelsut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hävittiin rankkarit yllätys! Timpan eka yritys oli hyvä, mutta sitten tää toinen oli ihan paska. Vaikeaa on voittaa ottelu yhdellä tehdyllä maalilla.
 

Bkkhero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Bangkok United F.C
Olen sanaton. Katson seuraavan kerran matsia selvinpäin, kun olemme voittaneet 2 peliä putkeen varsinaisella. Liekö enää tällä kaudella?
 

NuuskaHP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No, se on vaan minun mielipiteeni että "vittumitäpaskaa"-viestit ei ole kovinkaan kummoisia sisällöltään. :)
No ei varmasti olekaan, mutta tää nyt on Pelicansin peliotteet ja -suoritukset aiheinen osio ja täällä keskustellaan joskus sivistyneesti ja vähemmän sivistyneesti peliotteista jotka saattavat joskus olla aikamoista paskaa tai toisinaan jopa fantastisia. - Tai sitten fantastista paskaa.
 

Lapasotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tukkoinen jalka ja pää. Ei vaan tuu mitään. Nyt valmistelevat toimet käyntiin, ettei yl(l)ikallis joukkue kaada koko venettä.
 

Jägen_pelsut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nää on näitä. Mietippä, jos suoraluistelu rankkarilämäri oiskin uponnut?

" huhhuh ihan jäätävä suoritus on jätkällä munaa", " OG jätkä toi Timppa, lämäs rankkarista" jne...
Noissa skapoissa ykkösprioriteetti on tehdä se maali, mulle se on ihan sama miten sen tekee. Voihan sitä yritää lämätä vaikka keskiympyrästä, mutta jos se ei mene maaliin siinä on vaan tuhlattu yritys. Ikävä kyllä tästä jaetaan lisäpisteitä joilla ratkaistaan sijoitus runkosarjassa kauden lopussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös