Peliesitykset ja -suoritukset 2024–2025

  • 211 784
  • 4 936

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Seurahistorian paras kiekollinen pakki ja niin edelleen.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Kohta päästään tappamaan alivoimaa, pahalta näyttää sen suhteen.
 
Suosikkijoukkue
Pelsu
Mitä mä just luin
Yletätkö nykyisin edes laittamaan nepparit kiinni kaunoluistimistasi, vai miksi haluat aina päteä tällä palstalla. Pelsu pelaa fik:ta vastaan peliä ja haluat kääntää keskustelua omaan valtaasi. Iso tyttö, vai mieskö olet en tiedä Ota kritiikki vastaan äläkä mene moderaattoria-veljesi taakse. Mä kannatan pelsua ja Reipasta, temmot tunteillasi mitä temmot. Olen aina sinusta huolimati
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Jotain posia. On tää nyt ihans elkeesti erilainen esitys kuin se uninen kouvolan visiitti. Tässä pelissä vain ollut muutamia vittumaisia puolia, kuten omaa puppelointia. IFK on kyllä vain roikkunut tässä pelissä ja täysin kuumien pelaajiensa ansiosta ovat tasoissa.
Alkaa vaan vituttamaan tässä kaudessa, kun hävitään näitä "tänään jo parempi esitys" pelejä, ja sitten seuraavissa peleissä ollaankin jo surkeita. Kohta olisi pakko alkaa tulla tulosta.

Olisihan sekin aika legendaarista toki, jos FC Lahti ja Pelicans menisivät konkurssiin "samalla" kaudella. Kun osa molempien faneista on toivonut pitkään toista seuraa tieltä pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös