Mistä teitä Konkurssikerhon kannattajia nyt valuu tänne? Pysykää siellä omalla hiekkalaatikollanne.Tuo Kyrväinenhän itse piti Toppingia jäässä ja paino kädellä niskasta jäähän. Itkekää.
Mistä teitä Konkurssikerhon kannattajia nyt valuu tänne? Pysykää siellä omalla hiekkalaatikollanne.Tuo Kyrväinenhän itse piti Toppingia jäässä ja paino kädellä niskasta jäähän. Itkekää.
Liikaa pelaajia jäällä. Silander ulos?Tämän kauden Killinen.
Eipä heille tule tälläisiä tilaisuuksia leveillä voitolla kuin pari kertaa vuodessa niin ymmärtäähän sen jos hiukan keulii.Mistä tietä Konkurssikerhon kannattajia nyt valuu tänne? Pysykää siellä omalla hiekkalaatikollanne.
Mene sinä mulkku siitä muualle sönköttömään, on ollut niin yksipuolisesti vihelletty koko peli. Kaikki HPK:n kiinnipitämiset ja roikkumiset menee ohi täysinTuo Kyrväinenhän itse piti Toppingia jäässä ja paino kädellä niskasta jäähän. Itkekää.
Mä sanoisin kyllä että ennen kaikkea velttoon asenteeseen.Hävittiin tänään aivan surkeaan alivoimaan ja tuomareihin! Paha pelata kun tuomaritkin pelaa vastaan.
No ihan tyhmiä jäähyjä edes ottaa suurin osa mistä soi omissa. Voisivat kävellä kotiinHävittiin tänään aivan surkeaan alivoimaan ja tuomareihin! Paha pelata kun tuomaritkin pelaa vastaan.
Noh, ei teilläkään ole ruusuisesti mennyt :)Eipä heille tule tälläisiä tilaisuuksia leveillä voitolla kuin pari kertaa vuodessa niin ymmärtäähän sen jos hiukan keulii.
Mitä nyt tässä ollaan pelattu finaaleissa parin viime kauden aikana.Noh, ei teilläkään ole ruusuisesti mennyt :)
Öö. Että mitä?Noh, ei teilläkään ole ruusuisesti mennyt :)
Mikä tyyppi tää on joka täällä heiluu?Noh, ei teilläkään ole ruusuisesti mennyt :)
Ja meil on hei mestaruuskin muutaman vuoden takaa! Koskas teil oli?Mitä nyt tässä ollaan pelattu finaaleissa parin viime kauden aikana.
Onneksi olkoon, voititte runkosarjapelin lokakuussaNoh, ei teilläkään ole ruusuisesti mennyt :)