Virta tuosta alivoimasta taitaa vastata. Lähtökohtaisesti siihen nyt ei mitään parannusta ollut odotettavissakaan.Jaahas paska alivoima senkuin jatkuu. Jokavuotista paskaa
Minä olen ainakin ihan mielissäni Kiiskisen onnistumisista vaikka Pelicansia vastaan ei tarttiskaan onnistua. Hyvä pelaaja tästä tulee.Onko siellä kaivettu Silanderin av-kuviot esiin vai miten helvetissä räpsyy jokaisella sisään? Ja tottakai vielä tuo helvetin ylimielinen finninaama osuu juuri Pelicansia vastaan kun muuten ei saa mistään sisään.
Vittu että hörähdin tuolle viimeiselle lauseelle.Onko siellä kaivettu Silanderin av-kuviot esiin vai miten helvetissä räpsyy jokaisella sisään? Ja tottakai vielä tuo helvetin ylimielinen finninaama osuu juuri Pelicansia vastaan kun muuten ei saa mistään sisään.
samaVittu että hörähdin tuolle viimeiselle lauseelle.
Itsekin olisin jos tuo ei pippeli pystyssä tuulettelisi kasvattajaseuraansa vastaan tekemiä ekoja maaleja.Minä olen ainakin ihan mielissäni Kiiskisen onnistumisista vaikka Pelicansia vastaan ei tarttiskaan onnistua
Siis nimenomaa tämä mikä siinä häiritseeItsekin olisin jos tuo ei pippeli pystyssä tuulettelisi kasvattajaseuraansa vastaan tekemiä ekoja maaleja.
Noh, laitetaan vielä nuoruuden innon piikkiin.Itsekin olisin jos tuo ei pippeli pystyssä tuulettelisi kasvattajaseuraansa vastaan tekemiä ekoja maaleja.
Sen verran henkilökohtaista, että Kiiskinen on pöllinyt joskus Wenzelin pihatontut.
Hahahah... nykyisin yksi niistä Tapparan penkin takanaSen verran henkilökohtaista, että Kiiskinen on pöllinyt joskus Wenzelin pihatontut.