Jotenkin huvittavaa kun jokunen vuosi sitten hypetettiin Laschia yhtenä Euroopan parhaimpina ylivoimapelaajista. Hitto mikä vitsi sanon minä.
Sellainen se olikin 20-21 kaudella.Jotenkin huvittavaa kun jokunen vuosi sitten hypetettiin Laschia yhtenä Euroopan parhaimpina ylivoimapelaajista. Hitto mikä vitsi sanon minä.
No en tiedä mikä vitsi se on, kun olihan se Euroopan paras monta vuotta ihan todistetusti. Ja oli viime kaudellakin ihan ylikylän ukko tähän Liigaan. Tiedä sitten mistä puristaa nyt.Jotenkin huvittavaa kun jokunen vuosi sitten hypetettiin Laschia yhtenä Euroopan parhaimpina ylivoimapelaajista. Hitto mikä vitsi sanon minä.
Kyllä se ensi kotiavauksessa sitten se voitto vielä tulee.Näillä näkymin ollaan jäämässä kolmatta kertaa maaleitta kotiyleisön edessä. Tämä on kuudes kotipeli Yllin johdolla...
En laskenut harkkapelejä.
Ei ehkä vitsi, mutta huvittavaa verrata tähän nyky Raikkaan tuota kun ei saa melkeimpä mitään aikaiseksi tuolla. Mutta Laschi onkin tunnetusti hitaasti syttynyt näihin kausiin. Josko 5-10 pelin päästä helpottaisi..?No en tiedä mikä vitsi se on, kun olihan se Euroopan paras monta vuotta ihan todistetusti. Ja oli viime kaudellakin ihan ylikylän ukko tähän Liigaan. Tiedä sitten mistä puristaa nyt.
Tota ihmettelin kanssa että miten Vuko seisoi n. metrin päässä äijästä pitkäänKylläpä sai Savinainen taas touhuta rauhassa... Pääasia että av hoidettiin. Vielä ehtii...
En tiedä, mutta tuntuu kuin pelaisi pihapeliä. Sekin syöttö mikä meni Horkylle. Siinä haki maalin eteen, mutta osu maalinrautaan ja siitä kimposi Horkylle. Siis yritti hakea miestä joka oli täysin pidettynä, miksi se siihen pelasi?Raikan parasta ennen päiväys umpeutui viime kauteen?
Pitäis ekaks päästä sinne maalin eteen seisomaan... ":D"Eikö siellä oikeasti ole ylivoimallekkaan ketään muuta kuin Roine?
Liukuu eteenpäin peliotteiden mukaan.Mikäs on seuraava kotiavaus?
Josko ennen joulutaukoa?Liukuu eteenpäin peliotteiden mukaan.