Peliesitykset ja -suoritukset 2024–2025

• 259 772
  • 6 078

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Lisätään tohon vielä, että on todella ihme että ei tullut NHL varausta viime kesänä, oliko jotenkin liian piilossa tuolla A-junnuissa scouteilta? En itse seuraa hirveästi junnujen pelejä, joten en tiedä onko pelannut aina tuollaista lätkää. Tämä tahti jos jatkuu, aivan varmasti saa yli-ikäisenä ensi kesänä varauksen.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Pari viime peliä vedetty itselle yllätyksenä tulleella fyysisyydellä. Merkkejä paremmasta ilmassa. Nieminen on Gem.
Pitäisköhän Niemisenkin saada jo oma ketjunsa? Hämmästyttävän kypsä tapaus kyllä 18-vuotiaaksi. Kuten oon sanonut, niin järkyttävä rikos ettei kelvannut kellekään tän kesän draftissa.

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä sanoin, että se on uusi Oliwer Kaski. Näyttää ihan samalta esimerkiksi, kun pelaa viivassa. Nuo pisteet ei ole todellakaan sattumaa, kaverilla on harvinaisen kovan luokan syöttötaito.
Tänään siihen Vucon moukariin se meni millilleen oikeaan kohtaan.

Ehkä vertaisin johonkin muuhun kun Kaskeen. Hänellä oli poikkeuslaukaus.

Niemistä vertaisin Kimmo Timoseen.

Cinderblox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Blue Jackets, Mighty Ducks & Kraken
Olin tänään Nordiksella kattomassa peliä meidän aition takana ja huokui se iloisuus onnistumista ja miten 3.erän lopun purkuja ja taisteluita juhlittiin. Ja sitten vielä Tyrsky oli ennen iltaa oma Suosikki-Pelikaani ja vahvisti vain asemiaan siinä kärkipaikassa. Aivan mahtava hahmo kentällä ja sen ulkopuolella.

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olin tänään Nordiksella kattomassa peliä meidän aition takana ja huokui se iloisuus onnistumista ja miten 3.erän lopun purkuja ja taisteluita juhlittiin. Ja sitten vielä Tyrsky oli ennen iltaa oma Suosikki-Pelikaani ja vahvisti vain asemiaan siinä kärkipaikassa. Aivan mahtava hahmo kentällä ja sen ulkopuolella.
Hyvin kuului telkkariinkin vaihtopenkin tsemppaukset!

Bo73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelsu

Totta, mut toi liike pää ylhäällä siniviivalla. Siitä mulle ne Kaski-fibat tulee. Ostan myös Kimmo Timosen. Rapakon taakse matka käy, jossei murheita tule.

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Täys lammaslauma koko joukkue valmentajaa myöten.
Vittu meidän pakit on PASKOJA! Vukojevic aivan turha jätkä, piti olla parempi Blood mutta tähän mennessä aivan floppi.
Ihan mestistasosta meidän esitys.
En jaksanut tägätä tähän ihan kaikkia, sori, mutta mä en tiedä mitä peliä te olette katsoneet. Ja siis tiedän että tämä oli pelin alkuvaiheessa mutta silti, en tiedä ootteko katsonut muuta kuin vastustajan maalikoosteet. Erotellaan suosiolla kolme viimeisintä peliä niistä ensimmäisistä paskoista matseista, leikitään että kausi alkoi vasta Vaasasta.

Vittu mulla sulaa naama näiden täysin sisällöttömien itkuvirsien kanssa.
Allekirjoitan tämän. Nää "tää-ja-tää on paska" ja "miks vitussa noi ei estänyt tota maalia" ja muut vastaavat hiertävät mun pippeliä jonkin verran kanssa. Toinen mikä mua ottaa päähän on se miten tietyt pelaajat otetaan silmätikuksi ja nähdään vaan niiden huonot hetket eikä osata nähdä muuta niiltä, se ehkä vituttaa mua kaikista eniten, kuten olen varmaan tehnyt jo selväksikin.

Mä näen Niemisessä sellaista Miro Heiskamaista ikuista itseluottamusta ja samalla Sami Vatasmaista röyhkeyttä mutta sillä erotuksella että Niemisen laukaustahan ei oikeastaan ole vielä edes nähty.
On vaikea nähdä että kiilattaisi pois kokoonpanosta vaikka kaikki olisi terveenä.

Mettis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers & Pelicans
Kyllähän tää on ihan tutkittu juttu että menestyvässä jengissä pitää olla tasonsa jo osoittanut maalivahti, kirittäjänä voi toimia Lindbomit ja Patrikaiset. Hyvällä tuurilla sitten kirittäjä voi viedä ykkösen paikan kauden aikana jos otteet niin antaa ymmärtää.

Jassea kai kaavailtiin ykkösveskaksi tähän kauteen jos en ole väärin ymmärtänyt, mutta Patrikainen on viimekautisen loukkinsa jälkeen ollut enemmän tai vähemmän hukassa ja hakee virettään edelleen. Tähän vedoten se ykkös kassari pitäisi kyllä hankkia.
On se helppoa, kun on voittava veskari tiimissä ja tosifanit vuotaa kyyneleitä 10 min pelin jälkeen..

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin sai maistaa omaa lääkettään tossa..Siitä Hirvosen teloituksesta viimevuonna pääsi kuin koiraveräjästä. Ja Hirvonen oli kuukausia saikulla. Tuo oli kyllä ihan puhdas taklaus. Sen sijaan Komarov koitti parissakin tilanteessa murskata Jordanin kylkiluut poikkarilla. Niistä ei tuomarit reagoineet lainkaan.
Joo toi oli mielestäni ihan puhdas taklaus niinkuin kuuluukin olla, loukkaantumiset on aina perseestä mutta ottaen Jorstin historian ei tuo kauheasti kyyneliä aiheuta itselle.

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Mä en tuota Jordanin "vähän kädellä työntöä" taklaukseksi edes oikein laskis?
pikku käsillätuuppaisu siis vaan. Aika huono tsägä jos tuossa saa jotain rikki?.
#47;set oli kyllä usein samassa paikassa ja lähes aina Leksa teki jotain pikku tökkimistä ym ym.

Viimeksi muokattu:

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitos! Taitaa olla aika lasinen kaveri kun tosta hajoaa.. pirusti kyl huonoo tuuria.
Mä en ehkä tohon lasisuuteen usko ku on kuitenki yks Liigan vahvimmista kamppailijoista ja teräksisessä tikissä vuodesta toiseen mitä nyt joskus jotain luin. Mutta joo, ei se vaadi ku mennä jotenkin väärässä asennossa johkin kulmaan niin voi mennä just joku kylkiluu tai olkapää, mutta enhän mä mikään lekuri oo nii en tiiä mistä puhun :)

Myste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Hurricanes // FC Lahti // MMA
Toi Lehterän loukki näytti siltä kuin olisi olkapää lähtenyt paikaltaan. Tosi ikävä vamma (tiedän omasta kokemuksesta), mutta itse "taklauksessahan" ei ollut mitään. Huonoa tuuria lähinnä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy