Peliesitykset ja -suoritukset 2024–2025

  • 124 515
  • 2 811

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Lisätään tohon vielä, että on todella ihme että ei tullut NHL varausta viime kesänä, oliko jotenkin liian piilossa tuolla A-junnuissa scouteilta? En itse seuraa hirveästi junnujen pelejä, joten en tiedä onko pelannut aina tuollaista lätkää. Tämä tahti jos jatkuu, aivan varmasti saa yli-ikäisenä ensi kesänä varauksen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Pari viime peliä vedetty itselle yllätyksenä tulleella fyysisyydellä. Merkkejä paremmasta ilmassa. Nieminen on Gem.
Pitäisköhän Niemisenkin saada jo oma ketjunsa? Hämmästyttävän kypsä tapaus kyllä 18-vuotiaaksi. Kuten oon sanonut, niin järkyttävä rikos ettei kelvannut kellekään tän kesän draftissa.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä sanoin, että se on uusi Oliwer Kaski. Näyttää ihan samalta esimerkiksi, kun pelaa viivassa. Nuo pisteet ei ole todellakaan sattumaa, kaverilla on harvinaisen kovan luokan syöttötaito.
Tänään siihen Vucon moukariin se meni millilleen oikeaan kohtaan.

Ehkä vertaisin johonkin muuhun kun Kaskeen. Hänellä oli poikkeuslaukaus.

Niemistä vertaisin Kimmo Timoseen.
 

Cinderblox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Blue Jackets, Mighty Ducks & Kraken
Olin tänään Nordiksella kattomassa peliä meidän aition takana ja huokui se iloisuus onnistumista ja miten 3.erän lopun purkuja ja taisteluita juhlittiin. Ja sitten vielä Tyrsky oli ennen iltaa oma Suosikki-Pelikaani ja vahvisti vain asemiaan siinä kärkipaikassa. Aivan mahtava hahmo kentällä ja sen ulkopuolella.
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olin tänään Nordiksella kattomassa peliä meidän aition takana ja huokui se iloisuus onnistumista ja miten 3.erän lopun purkuja ja taisteluita juhlittiin. Ja sitten vielä Tyrsky oli ennen iltaa oma Suosikki-Pelikaani ja vahvisti vain asemiaan siinä kärkipaikassa. Aivan mahtava hahmo kentällä ja sen ulkopuolella.
Hyvin kuului telkkariinkin vaihtopenkin tsemppaukset!
 

Bo73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelsu
Ehkä vertaisin johonkin muuhun kun Kaskeen. Hänellä oli poikkeuslaukaus.

Niemistä vertaisin Kimmo Timoseen.
Totta, mut toi liike pää ylhäällä siniviivalla. Siitä mulle ne Kaski-fibat tulee. Ostan myös Kimmo Timosen. Rapakon taakse matka käy, jossei murheita tule.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös