Upeaa seurattavaa, loistavaa miten omasta takaa löytyy tällaista lahjakkuutta. Cale " Daniel Nieminen" Makar.On tuo Daniel Nieminen vaan kova junnu. 6 peliä ja pisteet jo 0+5 (tänään 2 syöttöä).
Upeaa seurattavaa, loistavaa miten omasta takaa löytyy tällaista lahjakkuutta. Cale " Daniel Nieminen" Makar.On tuo Daniel Nieminen vaan kova junnu. 6 peliä ja pisteet jo 0+5 (tänään 2 syöttöä).
No kyllä siellä oli myös Komarov halonhakkuu puuhissa Jordania vastaan kahteen otteeseen, että tuskinpa tuokaan ilman vammoja tuosta säästyi. Maalivahdin törmäytä ei voinut estää mitenkään tuosta vauhdista ja Vukon pommi nyt oli mitä oli.Toivottavasti karma on bitch tulevaisuudessakin.
Pitäisköhän Niemisenkin saada jo oma ketjunsa? Hämmästyttävän kypsä tapaus kyllä 18-vuotiaaksi. Kuten oon sanonut, niin järkyttävä rikos ettei kelvannut kellekään tän kesän draftissa.Pari viime peliä vedetty itselle yllätyksenä tulleella fyysisyydellä. Merkkejä paremmasta ilmassa. Nieminen on Gem.
Erityismaininta siitä et alivoimalla heitti Lehterän katolleen, puhtaasti ja rehdisti.Tänään muuten Jussi Jussinpojalta vahva esitys. Jengin kovin peliaika ja kovaa taistelua logolle
Mä sanoin, että se on uusi Oliwer Kaski. Näyttää ihan samalta esimerkiksi, kun pelaa viivassa. Nuo pisteet ei ole todellakaan sattumaa, kaverilla on harvinaisen kovan luokan syöttötaito.
Tänään siihen Vucon moukariin se meni millilleen oikeaan kohtaan.
Mulla tulee ehkä mieleen enemmän joku Quinn Hughes tai Lane HutsonEhkä vertaisin johonkin muuhun kun Kaskeen. Hänellä oli poikkeuslaukaus.
Niemistä vertaisin Kimmo Timoseen.
Hyvin kuului telkkariinkin vaihtopenkin tsemppaukset!Olin tänään Nordiksella kattomassa peliä meidän aition takana ja huokui se iloisuus onnistumista ja miten 3.erän lopun purkuja ja taisteluita juhlittiin. Ja sitten vielä Tyrsky oli ennen iltaa oma Suosikki-Pelikaani ja vahvisti vain asemiaan siinä kärkipaikassa. Aivan mahtava hahmo kentällä ja sen ulkopuolella.
Totta, mut toi liike pää ylhäällä siniviivalla. Siitä mulle ne Kaski-fibat tulee. Ostan myös Kimmo Timosen. Rapakon taakse matka käy, jossei murheita tule.Ehkä vertaisin johonkin muuhun kun Kaskeen. Hänellä oli poikkeuslaukaus.
Täys lammaslauma koko joukkue valmentajaa myöten.
Vittu meidän pakit on PASKOJA! Vukojevic aivan turha jätkä, piti olla parempi Blood mutta tähän mennessä aivan floppi.
En jaksanut tägätä tähän ihan kaikkia, sori, mutta mä en tiedä mitä peliä te olette katsoneet. Ja siis tiedän että tämä oli pelin alkuvaiheessa mutta silti, en tiedä ootteko katsonut muuta kuin vastustajan maalikoosteet. Erotellaan suosiolla kolme viimeisintä peliä niistä ensimmäisistä paskoista matseista, leikitään että kausi alkoi vasta Vaasasta.Ihan mestistasosta meidän esitys.
Allekirjoitan tämän. Nää "tää-ja-tää on paska" ja "miks vitussa noi ei estänyt tota maalia" ja muut vastaavat hiertävät mun pippeliä jonkin verran kanssa. Toinen mikä mua ottaa päähän on se miten tietyt pelaajat otetaan silmätikuksi ja nähdään vaan niiden huonot hetket eikä osata nähdä muuta niiltä, se ehkä vituttaa mua kaikista eniten, kuten olen varmaan tehnyt jo selväksikin.Vittu mulla sulaa naama näiden täysin sisällöttömien itkuvirsien kanssa.
Mä näen Niemisessä sellaista Miro Heiskamaista ikuista itseluottamusta ja samalla Sami Vatasmaista röyhkeyttä mutta sillä erotuksella että Niemisen laukaustahan ei oikeastaan ole vielä edes nähty.Ehkä vertaisin johonkin muuhun kun Kaskeen. Hänellä oli poikkeuslaukaus.
On se helppoa, kun on voittava veskari tiimissä ja tosifanit vuotaa kyyneleitä 10 min pelin jälkeen..Kyllähän tää on ihan tutkittu juttu että menestyvässä jengissä pitää olla tasonsa jo osoittanut maalivahti, kirittäjänä voi toimia Lindbomit ja Patrikaiset. Hyvällä tuurilla sitten kirittäjä voi viedä ykkösen paikan kauden aikana jos otteet niin antaa ymmärtää.
Jassea kai kaavailtiin ykkösveskaksi tähän kauteen jos en ole väärin ymmärtänyt, mutta Patrikainen on viimekautisen loukkinsa jälkeen ollut enemmän tai vähemmän hukassa ja hakee virettään edelleen. Tähän vedoten se ykkös kassari pitäisi kyllä hankkia.
Jori Lehterä loukkaantui SM-liigassa – asiantuntija ilmaisi huolensa: "Aika kärsivän näköisenä"Osaako joku sanoa missä ajankohtaan se Lehterän taklaus tuli? Itse en sitä nähnyt.
Niin sai maistaa omaa lääkettään tossa..Siitä Hirvosen teloituksesta viimevuonna pääsi kuin koiraveräjästä. Ja Hirvonen oli kuukausia saikulla. Tuo oli kyllä ihan puhdas taklaus. Sen sijaan Komarov koitti parissakin tilanteessa murskata Jordanin kylkiluut poikkarilla. Niistä ei tuomarit reagoineet lainkaan.
Joo toi oli mielestäni ihan puhdas taklaus niinkuin kuuluukin olla, loukkaantumiset on aina perseestä mutta ottaen Jorstin historian ei tuo kauheasti kyyneliä aiheuta itselle.Niin sai maistaa omaa lääkettään tossa..Siitä Hirvosen teloituksesta viimevuonna pääsi kuin koiraveräjästä. Ja Hirvonen oli kuukausia saikulla. Tuo oli kyllä ihan puhdas taklaus. Sen sijaan Komarov koitti parissakin tilanteessa murskata Jordanin kylkiluut poikkarilla. Niistä ei tuomarit reagoineet lainkaan.
Kiitos! Taitaa olla aika lasinen kaveri kun tosta hajoaa.. pirusti kyl huonoo tuuria.
Mä en ehkä tohon lasisuuteen usko ku on kuitenki yks Liigan vahvimmista kamppailijoista ja teräksisessä tikissä vuodesta toiseen mitä nyt joskus jotain luin. Mutta joo, ei se vaadi ku mennä jotenkin väärässä asennossa johkin kulmaan niin voi mennä just joku kylkiluu tai olkapää, mutta enhän mä mikään lekuri oo nii en tiiä mistä puhun :)Kiitos! Taitaa olla aika lasinen kaveri kun tosta hajoaa.. pirusti kyl huonoo tuuria.
Mä oon tyytyväinen ettei pelaa meillä.Komarovin kohdalla kyllä ihmettelen ettei tunnuta näitä uusia sääntötulkintoja noudattavan ollenkaan. Saa huiskia poikkaria kylkeen kun heinämies.