Lopputulos jotenkin oli odotuksen mukainen, mutta harmittaa se Schnarrin missattu tyhjä maaliVähän pettynyt on olo, mutta tärkeintä että ei annettu kolmea pinnaa vihulle.
Ai että mua vituttaa siinä laitatilanteessa, kun Pelsun ukko ei vaa suosiolla pelaa omiin, vaan rännikiekko Kärppien maalin taakse Kärpille. Siitähän se koko paska lähti.Helposti annetaan kiekko vastustajalle 3v3 pelissä.
Mä olen hiukan enemmän kuin vähän pettynyt. Tässä on yksi meidän mahdollisista pleijari vastustajista ja ne vei erikoistilanteet kirjaimellisesti 100-0. Jos ei pystytä kotona voittamaan niin pahalta näyttääVähän pettynyt on olo, mutta tärkeintä että ei annettu kolmea pinnaa vihulle.
Tais olla Utusen heitto, samat vibat.Ai että mua vituttaa siinä laitatilanteessa, kun Pelsun ukko ei vaa suosiolla pelaa omiin, vaan rännikiekko Kärppien maalin taakse Kärpille. Siitähän se koko paska lähti.
Nimenomaan. Ja vastustaja oli oikeasti suunnilleen tasavertaisen hyvä, kuten maaliodottamatkin kertoo. Johannessenin tasoitus lämmittää kuitenki harmituksen keskellä mieltä, niin miehen itsensä kannalta, kuin siltäkin kantilta, että nyt Kärpät otti meitä kiinni vain pisteellä, kun olisi voinut ottaa jopa kolmella.Ennemmin nämä pelit häviää nyt kuin sitten keväällä. Huomenna Hämeenlinna.
*Mums mums, maiskis. Slurps*. . .
Huomenna uusi päivä jne. Syyään tääkin paska ja huomenna Kerho nurin!
Ei tuo Kärpät mitenkään kummoinen ole.
Pelicans 2 - Kärpät 3
Keskinäisitä pisteet 6-6. Kaadettavissa etenkin kotiedulla.Pelicans 2 - Kärpät 3