Riihiseltä mielenkiintoinen laukausvalinta kun oikea puoli maalista aivan tyhjä, laukoo vasempaan kulmaan.
Itse näen tässä illassa sen mahdollisuuden, että voitolla vähän rentoutuisi äijät tuolla ja alkaisi uskoa omaan tekemiseensä enemmän ja enemmän.Ohi on. Ei tuurivoitto SaiPasta sitä mihinkään muuttaisi, jos peli on tällaista kuraa.
Juu, sekin toki vielä, naureskelin että kun noin kauan kestää niin luulisi etuyläseen helähtävän, mutta mitä vielä.Oli se tyhjä joo, mutta laukauksessa kesti muutenkin tolkuttoman kauan, joten ei sitten ollutkaan. :)
Juu, sekin toki vielä, naureskelin että kun noin kauan kestää niin luulisi etuyläseen helähtävän, mutta mitä vielä.
Tästä tulee mieleen vähän samanlaiset haaveet kuin kaudella 19-20 ennen Niemisen potkuja. Valitettavasti tuo peli näyttää aivan järkyttävältä kun katsoo millaisia pelaajia tuolla on kaukalossa. Ei uskoisi, että yksikään noista pelasi keväällä finaaleissa.Itse näen tässä illassa sen mahdollisuuden, että voitolla vähän rentoutuisi äijät tuolla ja alkaisi uskoa omaan tekemiseensä enemmän ja enemmän.
Tästä tulee mieleen vähän samanlaiset haaveet kuin kaudella 19-20 ennen Niemisen potkuja. Valitettavasti tuo peli näyttää aivan järkyttävältä kun katsoo millaisia pelaajia tuolla on kaukalossa. Ei uskoisi, että yksikään noista pelasi keväällä finaaleissa.
Katsotaan katsotaan miten käy.Tästä tulee mieleen vähän samanlaiset haaveet kuin kaudella 19-20 ennen Niemisen potkuja. Valitettavasti tuo peli näyttää aivan järkyttävältä kun katsoo millaisia pelaajia tuolla on kaukalossa. Ei uskoisi, että yksikään noista pelasi keväällä finaaleissa.
En ymmärrä, miksei se 5 pelin voittoputki rentouttanut, vaan laittoi täyteen kipsiin...Itse näen tässä illassa sen mahdollisuuden, että voitolla vähän rentoutuisi äijät tuolla ja alkaisi uskoa omaan tekemiseensä enemmän ja enemmän.
Me ollaan iham yhtä huonoja omissa.SaiPa on puolustuspäässä jopa niin huono että se saa Pelsun näyttämään hyvältä
Käänsikö darts-turnaus laivan kurssin? :D