Peliesitykset ja suoritukset 2023–2024

  • 808 182
  • 17 174

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Haluamani sieluketju on taas kasassa ja hieman vaisu Hirvonen ylimääräisenä hyökkääjänä.
Ketjut aikalailla ne mitä voi olla, ihan jees. Enlund-Horkyn kanssa tuo Kiiskinen on mielenkiintoinen, tuo siihen innokkuutta. Odotan Horkylta tänään onnistumista ja luulen että Lasch sopii luikertelemaan tuolla Sportin pakkien seassa pienine liu'utussyöttöineen.
 

nataS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Haluamani sieluketju on taas kasassa ja hieman vaisu Hirvonen ylimääräisenä hyökkääjänä.

Hirvonen on merkattu kokoonpanoon seiskapakiksi, että näinköhän kuitenkin pelaa tänään pakkina. Taisi itse asiassa pelata pakkina jo edellisen pelin lopuosan ja Käyhkö puri tuppea vaihtoaitiossa.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Haluamani sieluketju on taas kasassa ja hieman vaisu Hirvonen ylimääräisenä hyökkääjänä.
Ketjut aikalailla ne mitä voi olla, ihan jees. Enlund-Horkyn kanssa tuo Kiiskinen on mielenkiintoinen, tuo siihen innokkuutta. Odotan Horkylta tänään onnistumista ja luulen että Lasch sopii luikertelemaan tuolla Sportin pakkien seassa pienine liu'utussyöttöineen.
Hirvonen pelasi pakkina viimepelissä lopun. Uskon että ajettiin sisään siihen rooliin ja pelaa tänään seiskapakkina. Viimepelissä Hirvonen oli ainoa, jolla oli työrukkaset kädessä ja jakoi vastustajalle kovuutta. Useampi hieno niitti. Varsinkin se niitti jolla Kainulainen laitettiin nukkumaan oli puhdas ja hieno. Toki ikävä kuin loukkaantui,
 

Mankkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans & Anaheim Ducks
Odottelin tähän otteluun jo isompia ketjumuutoksia mutta ei niitä ole nähtävissä. No katsotaan mitä pojat saavat kotiluolassa aikaiseksi, viime Jukurit matsin kaltaista saunottamista ei voida kotona ottaa.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Haastattelija: "Mitäs tota noin apuja kapteeni pystyy antaa tähän maalittomaan putkeen ja sen katkasuun tälle illalle?"
Roine: "No ei mitään, ihan..."

No mutta sehän me Miika kyllä jo tiedettiin. No ei, oli vaan tahattomasti pientä huumoria tuossa tavassa vastata.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tänään mulla on vaan yks toive joukkueelle: näyttäkää sydäntä, näyttäkää et teitä kiinnostaa! Ei olis oikee kiva kolmatta peliä putkeen jättää katsomista kesken ja vaihtaa toiseen peliin. MUNAT ESIIN!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Lasch ja kumppanit lähellä maalintekoa heti pelin ensisekunteilla
 
Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
HAAAAAAADEEEE!!! JA Nelonen vähän korjailee +- saldoaan!
Muutenkin helvetin hyvä vaihto. Taklauksia ja kunnon karvausta. Äijät maalille ja kiekko reppuun! Lisää!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös