Perus kahvara- pappara- tappara niillä on omat säännöt.Miksiköhän Levtsi ei saanu muuten jäähyä kun leipo Puu10 ;ltä kypärän päästä.
Horky on niin hieno mies, että jatkaa Lahessa huhujen mukaan.No oli ainakin erilailla tekemisen meininkiä ensimmäiseen erään. Pää kylmänä ja fiksua pelaamista vaan, luotto omaan tekemiseen. Ja Horký on hieno mies.
Kisse tuonut lahtelaista sydäntä tuohon lisää. Mun puolesta voi pelata loputkin pelit.tykkään Kiiskisen tuomasta energiasta. Melkein harmittaa menettää se naapuriin. Tosin on tuoreemmilla jaloilla.
Koska se on Levtchi. Eri säännöt näille tietyille hessuille. Savimatilla myös ihan omansa.Miksiköhän Levtsi ei saanu muuten jäähyä kun leipo Puu10 ;ltä kypärän päästä.
Kyllä tuolla Horkyllä on hyvät eväät, kun aattelee miten pihalla tuo oli vielä tammikuussa joukkueen pelitavasta ja pyöri lähinnä omia kuvioitaan kentällä. Siihen nähden hienot tehot runkosarjasta.Horky tulee ensi kaudella olemaan todella kova. Tasaisesti nostanut tasoaan ja tuo veto on kyllä NHL-tasoa
Edelleen mun lemppari, symppis umpiulkomaalainen jolla isoimmat säkit.Horkýlle patsas!
Varmasti myös kova panemaan. Nuori mies.Edelleen mun lemppari, symppis umpiulkomaalainen jolla isoimmat säkit.
Sun vai?Se oli siinä. Selkäranka sanoo naps.