Seiskapeliin tämä menee, se lienee päivänselvää jo.
On se hyvä että liiga laajenee. Näistä toinen loppuotteluun - kertonee liigan tasosta sekin.
Sais olla kiellettyä myös se käskyttäminen ettei saa tehä maaliaEi vaan voi olla näin vaikeaa maalintekeminen.
Jos tästä leivotaan pitempi sarja, niin ihan sama. Tapparaa vastaan ei tällä maalinteon tehokkuudella ole palaakaan. Kuumat mailatkin (Bryggman) vetelee ihan pitkin vittuja huipputonteilta.
Tappara vähemmän yllättäen paketoi KalPa sarjan. On ne vaan tylyjä.
No vaikka tuo maalinteko.Mikäs tuosta Pelicansin pelistä tekee sellaista, ettei ansaitse pelata liigassa finaaleissa, poislukien maalinteko?
No vaikka tuo maalinteko.
Joo mutta olishan se hyvä saada tänään katkiIhan turhaan jätkät stressaatte, kyl me tästä selvitään. Sanokaa mun sanoneen
Tässä liigassa ilman muuta ansaitaan pelata finaaleissa. Mutta se, että tuolla maalinteolla ansaitsee pelata finaaleissa, kertoo karua kieltä tämän sarjan tasosta.Mikäs tuosta Pelicansin pelistä tekee sellaista, ettei ansaitse pelata liigassa finaaleissa, poislukien maalinteko?
Jos viittaat tuohon minun kommenttiini, niin minä en puhunut etteikö Pelicans ansaitsisi finaalipaikkaa. Kunhan totesin että kertoo tämäkin liigan tasosta.Jos Pelicans voittaa tässä sarjassa 4 ottelua, se ansaitsee päästä finaaliin. En ihan ymmärrä mikä siinä on vaikea käsittää.
Yksi maali, ja yksi maali vain...