Karvainen apina
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pekon muuvit
Tuleppa Rönn nyt sit ihan itte selittää et mikä tämä "selvä" jäähy nyt oli???
Mä luulin että se olis "Praise the Lord"Camooooooooon! Grace the Lord kaksikko iskee!
Tapettiin jäähy, me tehtiin se!Tätä on mansela. Pentti taklasi aiemmin epäreilusti ja reissuvihkoon laitettiin surunaama, nyt hyvitellään ettei porkkanat mene happamiksi. Tappakaa tuo jäähy ja hoitakaa tämä matsi teille himaan. You got this!
Niin olisihan se ihan kamalaa, jos Riku mussuttaisi taas tuomareista. Tänään sen saa tehdä Tommi.Tätä on mansela. Pentti taklasi aiemmin epäreilusti ja reissuvihkoon laitettiin surunaama, nyt hyvitellään ettei porkkanat mene happamiksi. Tappakaa tuo jäähy ja hoitakaa tämä matsi teille himaan. You got this!
Omituinen kaveri. Yleensä ihan hyvä peruspuolustaja, mutta aika ajoin ohipelejä tai ainakin ohivaihtoja. Kovuutta saisi juu käyttää enemmän, siinä samaa mieltä.Vittu toi Utunen on pehmee kaveri. Ei tuu ikävä jos Ipaan lähtee.
Utusen ollessa kentällä melko yleinen näky.Miks tuossa maalin edessä saa olla noin rauhassa?
Voi elämä tota Aatun riplailua. Syötä välillä.
En minäkään tervemenoa.Mä en oo koskaan nähnyt tota Utusen "suuruutta", eli ei tuu mulle ainakaan ikävä tulevaa Ipan miestä.
Voi elämä tota Aatun riplailua. Syötä välillä.