Pahoittelut että joudut todistamaan tätä vielä paikanpäällä.On kyllä niin paskaa pulustamista ollu läpi illan että hiljaseksi vetää
Ja televisio kiinni! On mielenkiintoinen torjuntakin muuten!
Bloodia vietiin kuin litran mittaa ja nyt ei Gussekaan taipunut jäihin saakka muuta kuin selälleen heittäytymällä. Aikamoista, mestarisuosikki suorittaa vahvasti tänään.
Mun silmään ollut paljon hitaampi kuin ikinä ja ainoa positiivinen on ollut hyvät pitkät avaukset.Pahoittelut teidän hiekkalaatikolle änkemisestä, mutta miten tuo Pena on teillä tähän asti pelillisesti esiintynyt?
Pelillisesti esiintynyt ihan hyvin. Hiljaa hyvä tulee. Puolustaa myös omia tilanteen tullen. Harmi että tässä sarjassa siitä arvotaan vain Penalle boxia.Pahoittelut teidän hiekkalaatikolle änkemisestä, mutta miten tuo Pena on teillä tähän asti pelillisesti esiintynyt?
Tää on niitä kertoja, kun tekisi melkein mieli lähteä hallilta jo ennen viimeistä erää...Ei se että peli on 4-1, vaan se että kuinka kauhealta toi jengi näyttää samalla, hyi helvetti.
Olipa kanssa geriatrisen henkilön suoritus Gusselta tuossa.
Voisi mennä tekemään jotain muuta loppuillasta.
Mun silmään ollut paljon hitaampi kuin ikinä ja ainoa positiivinen on ollut hyvät pitkät avaukset.
Mun silmään ollut iso, iso pettymys kun ajatellaan miten sitä on koko kauden ajan täällä palstalla kaivattu. Tuo Pakarisen kolmas maali kertoo sen miten hyvin se omassa päässä pärjää, valitettavasti.
Mies postaa keväältä 2019...eikun hetkinen.Nyt pitäisi jonkun vastata tuohon Hifkin taklauspeliin. Ollaan ihan lapasia muutenkin kamppailupelissä ja jäädään koko ajan jalkoihin.