Oot ihan oikeassa. Valitettavasti tän tyylilajin molareille Liiga on väärä sarja.Gustafsson on vanhan koulukunnan pysäyttäjä joka ottaa melkolailla joka kerta ensimmäisen kiekon mutta ei pakosti haltuun vaan pysäyttää sen.
Kuten aiemmin jo sanoin niin se vaatii puolustajilta ihan älyttömästi työtä että ne siivoaa maalin edestä kiekkoja ja miehiä pois mutta nyt ei puolustuksessa olevat pelaajat työtään pysty hoitamaan.
Jotenin mulla on tunne että aika saattaa loppua kesken...
Sanoisin että tää meidän nykyinen puolustus ei tue tätä pelityyliä, etenkään näin vajaamiehityksellä kun taas Gussen kanssa viime kauden karvapersepuolustus ollut parempi kun aina joku seisoi maalilla siivoamassa edustaa ja voittamassa kamppailuja ja kiekkoja.Oot ihan oikeassa. Valitettavasti tän tyylilajin molareille Liiga on väärä sarja.
Olen täysin samaa mieltä, ainakin Hirvonen ja Hämäläinen ihan turhia jätkiä!Sanoisin että tää meidän nykyinen puolustus ei tue tätä pelityyliä, etenkään näin vajaamiehityksellä kun taas Gussen kanssa viime kauden karvapersepuolustus ollut parempi kun aina joku seisoi maalilla siivoamassa edustaa ja voittamassa kamppailuja ja kiekkoja.
NHL:ssa on enemmän näitä pysäyttäjiä mutta siellä on aika kovat pakit joka jengillä niitä kiekkoja siivoamassa.
No nyt! Asiantunteva miälipide sieltä jostain Suomen Mansesterista. Mitähän Bloodin hankinnalla on tekemistä sen kanssa, että koko jengi alisuoritti tänään huolella? Niinpä, ei mitään. Ohipelejä tulee joka jengille. Uskon että Blood osoittautuu vielä hyväksi lisäykseksi.Oli kyllä Laukkaselta ja Niemelältä kohtuullisen paskaveto hankkia Blood. Peli oli kuosissa, voittoja tuli. Nyt koko pakka levällään ja persraiskis kotihallissa.
Joo, Penan syy oli tämän päivän tulos!!!Oli kyllä Laukkaselta ja Niemelältä kohtuullisen paskaveto hankkia Blood. Peli oli kuosissa, voittoja tuli. Nyt koko pakka levällään ja persraiskis kotihallissa.
Mä taas väittäisin, et kovinkaan moni liigajengi ei pelais hyvää peliä Ilvestä vastaan, jos kokoonpanossa olis käytännössä vaan 3 liigatason pakkia, joista 1 on Puutio ja kolmas on Blood ilman pelituntumaa.Oli kyllä Laukkaselta ja Niemelältä kohtuullisen paskaveto hankkia Blood. Peli oli kuosissa, voittoja tuli. Nyt koko pakka levällään ja persraiskis kotihallissa.